vloeibare concealer

Hee,

Ik kon het niet vinden met de zoekfunctie… dus dan maar een topic maken.
Ik ben opzoek naar een LICHTE vloeibare concealer want ik ben bleeeeeek.
Bij mij zijn echt alle vloeibare concealer zijn te donker! Iemand een idee? het liefst niet zo achtelijk duur, en liever niet via internet… mag niet van mn mutti…
xx

een concealer van catrice of essence kan wel maar dat zijn niet goede merken maar meschien vind jij dat wel goed hoor. oh ik wee al wat! miss sporty heft een lichte!

Miss sporty? Is ie vloeibaar? :slightly_smiling_face:
Dan is ie perfect! Nee want essence en catrice zijn te donker voor mij :frowning_face:.
thnx voor je bericht!

Volgens mij zijn er geen vloeibare concealers van miss S.
Oee, is die vloeibare concealer van Max Factor goed? Zit net te denken dat zei dat hebben?!

Die van Max Factor is wel goed, dekt goed enzo, maar er zit héél weinig in en het is ook zo op, helaas.

L’Oreal heef er ook een mr die os ongeveer 10 euri ofso

ik had die van miss sporty verwisseld met foundation!

vraag het aan mascha van beautygloss!!!

www.beautygloss.nl

Heeft L’Oreal oook? :slightly_smiling_face: hoe heet ie?? En gaat ie wel lang mee? :stuck_out_tongue:
Heee goed ideee! Ehmm… hoe moet dat :blush: gewoon een mail sturen ofzo?
xx

Ik heb net ff op de site van L’Oreal gekeken, en ik heb er 2 gevonden!

1. Touche Magique concealer
  2. Infallible concealer

De 1e is sowieso vloeibaar, maar de 2e weet ik niet?
Heeft iemand ze uitgebrobeerd? Zijn ze goed, en hoe duuur? :slightly_smiling_face:
xx

Bij de Etos eigenmerk hebben ze ook concealers voor onder de 5 euro. Misschien is de lichtste goed voor jou?

Ik heb MAX factor mastertouch under-eye concealer.
Kleur; ivory 303. Het is een vloeibare!

Ik vind hem echt geweldig goed. (:

https://www.eleven.se/files/m/max-factor-mastertouch-under-eye-concealer_200x200.jpg

Er is al een groot concealer topic, daar kan je je vraag vast in stellen. Ik zal hem nu open laten maar de volgende keer kun je best een oud topic uppen in plaats van een nieuwe maken.

ooo dat wist ik helemaal niet! sorry

bedankt allemaal!
O en die concealer van MF, gaat ie lang mee dan? Want ik hoor van andere dat ie zo op is?? xx

Bij mij gaat hij nu al een lange tijd mee. vind hem ook heel fijn en mooi.

Okee, dan doe ik die denk ik!
Ik heb net ook van mn mutti gehoord dat Boujois ook een vloeibare heeft? En L’Oreal ook. Maar Max Factor is de beste?
xx