Vlinders voor een ander

Ik heb zo’n vreselijk rot gevoel. Ik voel me echt gewoon akelig. Ik heb vlinders voor een andere jongen. Terwijl ik een vriend heb, en we zijn al 3 jaar samen. Die andere jongen woont dichtbij en is een ontzettende knappe/lieve/leuke jongen. Ik kan echt goed met hem praten. En als hij naar me kijkt, krijg ik vlinders en knikkende knieen.
Ik wil dit niet! Ik heb verdorie een vriend! zit nu echt te huilen achter de pc. Ik voel me schuldig tegenover hem (vanwege mijn gevoelens)

Mijn vriend heeft zelf dingen geflikt.
Hij zat op teletext seks smsjes te sturen naar andere ‘‘vrouwen’’. Dat deed 'ie niet 1x maar 3x. Bij de laatste keer zei ik: ’ Nog 1x en ik maak het echt uit '. Afijn hij doet het niet meer *zégt 'ie. Qua toekomst plannen?.. dat hebben we niet, ik wel maar hij niet.

Ik heb die andere jongen niet aangeraakt overigens. Maar heb gewoon vlinders, en niet zo’n klein beetje… Wat moet ik nou!!!

Sorry als er al zo’n soort topic bestaat (en als het té lang is)
Ik wil mijn hart luchten… :flushed:

Het is normaal dat je, terwijl je een vriend hebt, ook andere mannen/jongens ‘leuk’ kan vinden. Maar als je het fijn genoeg met je vriend hebt moet je deze kunnen vergeten, ze even hebben is wel normaal maar je moet er dan niet in doorgaan. Tenzij je je vriend niet leuk genoeg meer vindt en toe bent aan iets nieuws?

Ik heb heel veel ruzie met mijn vriend
Over van alles en nog wat. Natuurlijk heb ik mijn momenten met hem. Maar that’s it. Hij woont in Enschede en ik in Amsterdam. Als ik bij hem ben, doen we helemaal niks + hij mag hier niet meer komen. (voor wat hij mij heeft aangedaan…)

Weeg de goede en slechte kanten van je vriend tegen elkaar af. Als hij het waard is redden jullie het wel.

Heb ik gedaan
en hij scoort laag… zouden jullie het pikken als je vriend met een andere smst?.. (seks smsjes dan… normale smsjes moet kunnen naar een andere vrouw vind ik)

Ik weet echt precies hoe jij je voelt. En dat is mooi kut!
Ikzelf ben bijna 5 jaar samen met mijn vriend, we wonen ook samen (bij mijn ouders).
Maar ik heb gevoelens voor een ander, een goede vriend van me. Al weet ik dat dit nooit iets zal worden.

Waarschijnlijk stel je jezelf nu ook makkelijker open voor een ander, omdat het in je relatie niet goed loopt.
Heb ik momenteel ook. Ik erger me namelijk groen en geel aan alles wat mijn vriend wel/niet doet.
En dat is niet echt een gezonde situatie. Ik ben dan ook hard aan het nadenken.

Dat is dan ook de enige tip die ik jou mee kan geven. Wat wil je met je relatie? Hoe zie jij het? Hoe zit het met je gevoelens voor je vriend…? Etc…

Meer kan ik ook niet zeggen, want zit in vrijwel dezelfde situatie. :’)

Nee niet echt… Maar jullie zien elkaar niet al te vaak geloof ik, dus misschien heeft hij daar dus behoefte aan? Ik weet het niet.

@x_Fay Ik wou samenwonen, kinderen ect. Maar dat wilt hij NOG LANG niet. Verder discusseren we er niet over. We zijn NOOIT op vakantie geweest en ik was gisteren jarig maar waar was hij?.. Thuis. Kreeg alleen: ’ Gefeliciteerd ’ als een smsje. Mijn gevoelens zijn minder om heel eerlijk te zijn…
@Sparrow ik snap het maar dan is dat nog geen reden vind ik

Wat fay ook al zegt. Je voelt misschien nu makkelijker iets voor die jongen, omdat het met je huidige vriend niet zo soepel loopt. En er nogal wat ruzies zijn tussen jullie.

Dat teletekst gedoe zou ik zeker niet pikken. Hij behoort trouw te zijn aan jou. 1x flirterig zijn oké. Dat zou ik hem nog wel vergeven. Maar 3x seks berichten versturen naar andere vrouwen, terwijl jullie al 3 jaar hebben?

Ik zou is een keer goed met je vriend gaan praten. Over wat er allemaal speelt tussen jullie (etc.). Dan kun je het nog een keer overkijken.

Ik vind het ook niet kunne hoor, maar ik probeer het gewoon door zijn ogen te bekijken :\

nou af en toe ruzie is normaal, maar seks-smsjes en alleen een sms voor je verjaardag is wel erg lullig. vind die andere jongen jou ook leuk?

je probeert je eigen gevoelens goed te praten door dat verhaal van je vriend te vertellen. Hiermee hou je jezelf voor de gek.

Ook al kun je er niks aan doen, gevoelens hebben voor een ander vind ik al een beetje mentaal vreemdgaan. Tenzij je nog veel van je vriend houd/er verliefd op bent. Maar zodra er gevoelens voor een andere jongens komen, zou ik weten dat het niet goed zit.

Die andere jongen is zo lief, en ontzettend leuk. Hij is beleeft en netjes opgevoed. Ik ken zijn ouders al (ja ons kent ons, althans in de buurt waar ik woon). Ik kan heel goed met hem praten en hij heeft mij duidelijk gemaakt dat 'ie me écht leuk vind… Gisterenavond had hij mij een kadootje gegeven. Gewoon een kleinigheidje omdat ik jarig was.

oke ik denk dat je het zelf ook wel weet zoals je over hem praat, maar ik zou voor die andere jongen gaan.

Ik doe dit niet express ofzo! echt niet
Ik probeerde het echt tegen te houden. Serieus. Ik wil niet iemand kwetsen maar dat doe ik nu wel… met mijn gevoelens althans. Ik snap wat je bedoelt Bullybread echt waar. Maar ik heb hem sowieso niet aangeraakt, en hij mij ook niet hoor. Hij weet dat ik een vriend heb en weet de hele situatie… *óók wat hij gedaan heeft

Als je hier goed over hebt nagedacht, zou ik voor mezelf kiezen.
Want als ik jouw verhaal zo hoor, heb ik niet het idee dat hij zich inzet voor jullie relatie en dat jij het nut er ook niet meer van in ziet om in jullie relatie te investeren.

Want als je hier niet met je vriend over kunt spreken, ben ik bang dat je er beter een punt achter kunt zetten.

en nog gefeliciteerd (:

dat doe ik niet, ik wil daarmee zeggen dat toen ik dat zag kreeg ik al onmiddelijk twijfels…

Maar hij woont in Enschede en ik in Amsterdam… beetje moeilijk om naar hem toe te gaan…
*heb hem al 3 weken niet gezien :’’/

Hoe vaak zien jullie elkaar gemiddeld…? Voordat mijn vriend bij mij introk, woonde hij 3,5 uur reizen bij mij vandaan. Wij zagen elkaar gemiddeld eens per 3 weken ongeveer.