vliegtuigcrash

[i]
heeeeeeei meiden,
jullie hebben het denk ik allemaal al gehoord , de vliegtuig crash van 10.31 vanmorgen… er is hele toestand he, overal op tv en teletekst kom je het tegen… vooral op nederland 1 zijn beelden, nu wilde ik met topic niet echt iets bereiken, maar hebben jullie nog veel informatie? ook dodenaantal is vaag beschreven, ene keer 4 andere keer geen!

xx[/i]

Ooh jakkie. Ik had het nog niet gehoord. Maar dat is zo eng. D=

haha moet je de tv maar eens aanzetten, het vliegtuig is in 3 stukken gebroken ieelg D=

niemand dus?:open_mouth:

Ja ik heb het ook gevolgd. Ik zag het toen ik mijn tv perongelijk op de verkeerde zender zette. En toen ging ik het aan mama vertellen. En nu zijn we al vanaf half 12 CNN en RLT aan het kijken. Vind het wel gek, dat zoiets in Nederland gebeurt.

ieeeh eng.

Ik volg het nu dus ook.
Wel steeds 20 andere verhalen over hoeveel doden of gewonden…

Ik hoor net op het NOS Journaal enzo dat er ook kinderen bij waren. Dat is zo zielig :frowning_face:. (okay, volwassenen is ook verschrikkelijk, maar kinderen zeker…)

Ja dat is echt vervelend, maar hij stond ook niet echt goed bekend in nederland er stond in 15 jaar 13 ongelukken gebeurd met deze maatschappij, maar ja in nederlands wooow, de wereld word steeds eger. D=

Ik zit nu ook op Ned 1 te kijken.
En zap soms nog even terug naar CNN

Ik had 't gehoord tijdens m’n werk, via de radio… Echt schrikken! :open_mouth:
Zeker omdat ik maar iets van 6 km van Schiphol afwoon.

hoezo is het raar dat het in nederland gebeurd?
kan altijd gebeuren.
of is er iemand verantwoordelijk voor ofzo?
ik snap het niet.

Volgens nieuwsbronnen op bijvoorbeeld www.nu.nl staat dat er geen terroristen achter zaten.

Gewoon vette pech, denk ik? Volgens nu.nl viel de motor uit.

En sinds 1973/1974 zijn er 10 ongelukken gebeurt en ik geloof rond de 855 doden gevallen daarbij. De laatste was in 2003, in Turkije zelf. Het vliegtuigmaatschappij staat niet op de black-list maar is wel een van de mindere vliegtuigmaatschappijen, als ik het goed heb. Toen ik het nog aan het kijken was waren er in totaal 135 passagiers aanboord (incl 8 bemanningsleden) en zijn er geen doden gevallen. Wel een aantal zwaargewonden. En als het goed is zaten er ook Nederlanders aan boord. (Turkse radiozender had alle namen van de passagiers opgenoemt en bij RTL meende ze ook een aantal Nederlandse namen te horen, maar dat zouden ze nog uitzoeken)

Nu is die persconferentie aan de gang. Toch?

echt hè? iedereen is helemaal van ‘oh my god! in NEDERLAND’ ik snap die oh-my-god-factor niet.

echt een hele toestand, op nederland 1 staat dat er 4 doden waren, waaronder 2 bemanningsmensen

Omdat er in Nederland niet zo vaak van die grote “gebeurtenissen” plaatsvinden. En al helemaal niet zoveel ongelukken.

nou, ik stap dus nooit in een vliegtuig van hun maatschappij. >.<
wel erg dat het gebeurd is.

maar ehm, als ik het goed begrijp zijn ze net voor de landing gecrasht, want ze gingen op schiphol landen toch?

http://www.hetnet.nl/web/show/id=899915/contentid=174156

Hier staat ook iets op.

Ps. er staat maar een deel van de link in t blauw, je moet de hele link hebben anders kom je op iets anders uit.

Jeetje, 9 doden. :'o

elke bron zegt andere dingen dusja…