Vliegtuig: What To Wear?

Hi, dit is eigenlijk mijn eerste topic :’) want meestal vind ik het hier wel lol.
Oké dus ik ga 15/16 augustus vliegen naar Turkije om half 5 's ochtends… Yaayy!
Nu heb ik een vaagje, wat zouden jullie dan dragen? daar in Turkije is het rond de 35/40 graden. Zouden jullie een lange broek,korte broek aandoen. Ik heb dus echt geen flauw idee. Zeker rond deze tijd ha.

Ligt eraan of je bijna op je koffersmaximum gewicht grens zit. hahaha leuk woord. Maar dan zou ik lekker wat extra’s aantrekken zodat je meer in je koffer kunt stoppen, en het dan daar gelijk uittrekken!

Wat je nou aan moet trekken in het vliegtuig? Of in Turkije?

Ik trok voor op het vliegveld gewoon casual kleding aan, en net voordat ik het vliegtuig inging, trok ik een jogging broek + random shirt aan :'D ja sorry maar ik wil zo comfertabel mogelijk zijn (:

Je kunt het toch gewoon in je handtas stoppen? ;p gewoon in proppen :stuck_out_tongue:

rond de 35-40 graden whuuut ?!
ultra korte broek, t-shirtje en slippers :")

In het vliegtuig trek ik meestal kleding aan wat handig is in het land waar ik naartoe ga, dus in jou geval een korte broek met een t-shirt/hempje? Zorg altijd wel dat ik een vest bij me heb voor nog in NL/vliegtuig :’)

ja gewoon zomerse kleding aandoen & een vest/trui meenemen voor in Nederland

En voor de zekerheid in je handbagage een joggingbroek ofzo?

ik zou een kort broekje met topje aandoen en daar overheen ene joggingbroek en een vestje. Als je wat ruimte in je handbagage overhoudt, kan je daar je joggingbroek en vestje in doen zodra je aankomt.

En voor schoenen zou ik ballerina’s doen, slippers zijn heel koud in het vliegtuig vind ik.

Laagjes! Als je het warm heb kan je het altijd nog in je tas doen.
Ik heb het altijd koud in het vliegtuig, vandaar…

ik doe altijd lange broek en een vest enzo aan, zware kleding dus.
zodat je die niet in de koffer hoeft te doen
wij hebben namelijk altijd dat je maar 20 kilo ofzo in je koffer mag.

In Turkije is dat net als wanneer het hier 25 graden is.

Gewoon een driekwart broek en shirtje. Neem anders ook een vestje mee. En draag gewoon sneakers of ballerina’s. In de vliegtuig dus :’)

Je kunt gewoon lange broeken aan, daar in Turkije.

In het vliegtuig is het wel vrij koud (;

Ja, denk dat ik gewoon een kort broekje dan meeneem en een lange broek aan doe. Thanks all.

je zou ook kunnen kiezen voor legging met een stoffen rokje, zodat je de legging daar uit kan doen.
Verder zou ik ook een vestje aandoen in het vliegtuig want daar is het meestal best fris. En wanneer je plaats tekort hebt in je koffer kun je er voor kiezen om laagjes aan te doen. Veel plezier in Turkije :wink:

in het vliegtuig; lange broek + shirt + vest + SOKKEN meenemen
want het kan echt koud zijn daar!
maakt niet uit dat je naar warm land gaat.

En dan kun je daar meteen vest uittrekken toch =D
tot je by hotel komt en daar kun je halfnaakt gaan rondlopen =D

veel plezier daar

Ik zou gewoon laagjes aandoen, want in het vliegtuig is het idd bestwel koud. Maar omdat in Turkije het heet is (en omdat je misschien nog een poos in een busje moet zitten ?) je het gewoon uit kandoen (een laagje XD) Niet alles :stuck_out_tongue:

Je moet er rekening mee houden dat je niet altijd meteen naar je kamer kan als je bij het hotel aankomt! afgelopen jaar hebben we iets van 5 uur moeten wachten, met mn lange broek aan… ik kan je zeggen dat is écht geen pretje! of je moet er voor kiezen om je handbagage vol te stoppen met zomerkleding!

ik kom net uit turkije, het is echt stik heet daar, de hele dag door. misschien dat voor in het vliegtuig/bus een vestje wel fijn is ivm airco maar ik zou niet iets heel diks/warms aan doen verder.