vliegtuig tips

Hebben jullie nog tips voor als je een vliegreis gaat maken? Wat bijvoorbeeld handig is om mee te nemen of aan te trekken? In febrauri ga ik naar Israel en ik heb nog nooit gevlogen …

omg ik heb ook nog nooit gevlogen en dan moet ik nu opeens in een keer 11 uur :stuck_out_tongue: dadelijk durf ik niet eens :stuck_out_tongue: Gelukkig vliegen we niet naar New York :stuck_out_tongue:

sterkte r mee!

Weetje, ik was doodsbenauwd toen ik ging vliegen ^^ maar alles ging goed… :slightly_smiling_face: Neem leuke bladen mee!! En een warme trui voor als je naar nederland gaat, want dan is het ineens heel koud =S En ik zat daar met een hempje te vriezen!

Ik vlieg al sinds ik jong ben duss ervaring zat :wink:
Neem voor in je handbagage een zonnebril mee en als je een mp3 ofso hebt ook meenemen. soms draaien ze in vliegtuigen een film maar neem losse oortjes mee :wink:
ik heb zelf ook altijd labello mee en make-up tasje ofso (voor als je een knappe jongen ziet in het vliegtuig :wink:)
doe schoenen aan die makkelijk zitten en ook kleren :wink:
Veel succes dr mee

neem van die zuigsnoepjes mee als je op stijgt :stuck_out_tongue: anders krijgt namelijk vet irritante druk op je oren…
verder kun je in t vliegtuig films kijken :grinning: maar neem wat tijdschriften enzo mee,Oja hou rekening met het tijdverschil :wink:

Liefs xx

Haha, ik ben het 100% met je eens! :wink:
Ik vlieg zelf ook al van jongs af aan :grinning:

Ik vlieg al sinds m’n eerste. Dus ik heb wel evaring ja,
neem :
mp-3 mee
lippenbalsem je lippen gaat echt heel erg drogen in de vliegtuig
dagcreme, je gezicht ziet er niet uit als je land
parfum, ja natuurlijk wil je wel lekker ruiken
camera, om vanuit het vliegtuig mooie eilanden? te fotograferen
slaapmasker
dikke sokken, brr ze bevriezen
evt. een warm deken de dekens in het vliegtuig zijn vrij dun.
Toilettasje met make-up erin natuurlijk!
Verfrissende hand/gezichtdoekjes
Zonnebril voor als je uit het vliegtuig stapt

etc. :slightly_smiling_face:

kauwgom! voor als je last van je oren krijgt, of zuigsnoepjes idd!

Ik vind zelf dagcreme nogal overdreven… Zelf neem ik altijd een berg tijdschriften en mp3-speler mee. Oja en eten. :slightly_smiling_face: Dat was het eigenlijk wel

Fijne vakantie alvast!

Pff okee… ik ga in April naar Rome met het vliegtuig, lijkt me heel gaaf!! :slightly_smiling_face: Maar hoe zit het nou met die regels voor handbagage?

kauwgom voor de druk in je oren :slightly_smiling_face: . ik haat vliegen… ik denk steeds dat we crashen :stuck_out_tongue: . ik vloog voor het eerst toen ik 3 maanden was hahaha. vliegen sucks. nou jaa eigelijk niet hoor… maar ik ben toch altijd een beetje bang. maar ik zou wel creme ofsoo meenemen want die lucht in het vliegtuig maakt je huid echt heel droog…

ik heb ook wel vaak gevlogen. ik zou een boek, tijdschriften, iPod/mp3, felsje water, kaartspel (als je met meerdere bent die mee willen doen ^^). wij gingen altijd met vrienden op vakantie, en dan zaten we (de ‘jongeren’) met zn allen te kaarten xD

ja je mag alleen vloeistof meenemen in een doorzichtig plastic zakje, en het mag niet meer zijn dan 100 ml.

Veel eten enzo, in vliegtuig is het best duur… Daarnaast flesje water, tijdschriften en losse oortjes idd. En een camera voor foto;s vanuit de lucht van mooie dingen :slightly_smiling_face:

Probeer in je handbagage geen vloeistoffen mee te nemen (dus ook geen lipgloss), anders moet het minder dan 100 ml zijn en in een doorzichtig zakje, en dat is weer zoveel gedoe… Ik koop altijd wat water achter de duane, dan mag je het wel meenemen.

Ik vlieg ook van jongs af aan, eerste keer was toen ik 3 maanden was, deze zomervakantie ga ik 6 keer vliegen in 3 weken. Ik verveel me altijd in het vliegtuig, maar om me een beetje te kunnen vermaken neem ik mee: een camera, tijdschriften, veel boeken, iPod, kaugom, & je mobiel (je mag in het vliegtuig niet bellen maar de uren op het vliegveld natuurlijk wel)

Met mn iPod, kauwgom, telefoon & leesblad vermaak ik me altijd prima in het vliegtuig :grinning:.

Cool ik heb precies hetzelfde :sunglasses: … eerste keer was 3 maanden en ik ging naar afrika en toen moest ik eerst nog naar frankfurt en cairo voordat ik er was … was wel grappig hihi

• Vest
  • Sokken
  • iPod/MP3
  • Oortjes voor als je een film gaat kijken (eventueel van je iPod/MP3)
  • Boek/tijdschriften
  • ETEN!
  • Lipbalsem
  • Eventueel creme, vind ik beetje overdreven…
  • Kauwgom

& Stel nou dat je Bussiness Class of First Class vliegt, neem dan nóg meer eten mee. Bah, het eten daar is vies :|. Vond ik :slightly_smiling_face:.