VLIEGTUIG; in je eentje vliegen

ik ben pas twee keer geweest, naar italie dus dat is ook kort, samen met mijn moeder. Mijn nicht ging al vanaf haar veertiende van curaçao naar nederland alleen elk jaar, en nu dan vanaf dubai. zou ik dus nooit durven, ik ben al panisch bij een trein als ik moet overstappen ;g

Nee ik ga niet alleen op vakantie, ik moet alleen de terug weg alleen terug, want de andere blijven langer, ik kon geen langer vrij krijgen op het werk :frowning_face:

Ik ben een keer in mijn eentje gevlogen naar Turkije. Ik was eerst best zenuwachtig, omdat ik dacht dat ik niet zou weten waar ik naar toe moest enzo. Uiteindelijk bleek gewoon dat het supermakkelijk was en het was stiekem ook nog leuk, haha

Je mag sowieso, waar wij vliegen iig, geen dingen meenemen waarmee je kunt ‘snijden’: schaar, nagelknipding, mesje enz. Je mag ook geen vloeibare dingen meenemen: crème, tonic, shampoo, reinigsspullen enz.
Verder kun je wel van alles meenemen. Koekjes enzo mag wel natuurlijk.

Ik heb meerdere keren in mijn eentje gevlogen naar rusland om me oma te bezoeken. Ik ben de eerste paar keren met mijn zusje geweest en daarna ook alleen. Niks om je druk om te maken!

Ik heb nog nooit gevlogen ;o in m’n eentje lijkt me best eng…

2x in m’n leven alleen gevlogen, maar heb al heel vaak gevlogen dus het was gewoon te doen. Gewoon bordjes volgens, optijd kijken waar je moet boarden en klaar.

Weet niet hoe oud je bent, maar volgensmij kan je bij de KLM iig om begeleiding vragen als kind als je er niet helemaal zeker over bent ; )
(En er staan natuurlijk sowieso altijd mensen om je te helpen :slightly_smiling_face:).
Verder vind ik vliegen echt heel lekker, helemaal niet eng! Autorijden is veel gevaarlijker (cliché hè?).
Idd op letten dat je geen water, pakjes, zonnebrandcrème in je handbagage doet, en dat je koffer niet te zwaar is!
Verder… geen tips :stuck_out_tongue:

bedankt allemaal!! Maar wat zijn boarden? :blush:

Boarden, dat is als je aan boord moet gaan van het vliegtuig. Dus je moet even kijken op welke plek je daarvoor moet zijn.