Vliegtuig: Alleen handbagage?

Hey,

ik heb dus een vlucht geboekt naar Noorwegen via Cheaptickets.nl en ik vlieg met KLM. Maar ik kan dus nergens echt iets duidelijks vinden over wat ik mag meenemen: ruimbagage of handbagage? Want ik heb alleen nog maar met die goedkopere vluchten gevlogen (Easyjet, Ryanair) en dat was alleen maar handbagage. Kan iemand mij helpen?

Cheers

Wat zijn de regels voor handbagage?
Aan boord mag u verschillende persoonlijke spullen meenemen. Bepaalde stoffen en voorwerpen zijn echter verboden. En voor vloeistoffen in de handbagage gelden speciale regels.

In Economy Class mag u één stuk handbagage en verschillende accessoires, zoals een laptop, meebrengen. Uw totale handbagage tot 12 kg (26 lbs) wegen.

Reist u in onze World Business Class, dan mag u op sommige vluchten een extra, kleiner stuk handbagage meenemen. U kunt in totaal tot 18 kg (40 lbs) handbagage in de cabine meenemen.

Op KLM Cityhoppervluchten kan het voorkomen dat we u vragen om uw handbagage toch in het ruim te laten plaatsen. Dit heeft te maken met de beperkte ruimte in de cabine. Als Flying Blue Elite-deelnemer mag u altijd één stuk handbagage (afmetingen max. 55 x 35 x 25 cm) op deze vluchten meenemen.

voor verdere info moet je maar even hierop kijken! http://www.klm.com/travel…ggage/all_about/index.htm

Bij KLM mag je 20 kilo ruimbagage en 12 kilo handbagage… De regels van wat in de handbagage mag vind je heel makkelijk op internet. gewoon even googlen op handbagage klm

Volgens mij is de vraag meer of ze alleen voor handbagage heeft geboekt; of ook voor in het ruim. Anders bel je eventjes naar Cheaptickets.nl dan heb je gelijk een antwoord.

Dan moet dat op het ticket staan… Als er niks opstaat heb je gewoon hand & ruimbagage. Alleen handbagage komt vrijwel alleen voor bij de low cost vliegmaatschappijen.

Inderdaad (: Anders hadden ze tijdens je bestelling wel gevraagd of je handbagage voor iets van 30 euro extra wilde hebben. Maar bij KLM kan je er vanuit gaan dat je gewoon allebei mag hoor, daar betaal je genoeg voor :stuck_out_tongue:

volgens mij betaal je bij klm standaard voor 20 kilo ruimbagage

Oké super bedankt!