Vliegtickets

Hi!

Aanstaande maandag ga ik met het vliegtuig naar Londen. Ik heb al wel vaker gevlogen, maar ik heb mijn reizen altijd via het reisbureau geboekt. Dit is de eerste keer dat ik een reis zelfstandig heb geboekt. Ik ben van plan om van tevoren online in te checken. Heb ik dan mijn tickets nog nodig op het vliegveld, of is de boardingpass die ik bij het online inchecken krijg voldoende om mee te nemen naar Schiphol?

Thanks!

Ik ging laatst naar Curacao waarbij ik ook online heb ingecheckt. De mensen die die dingen controleren hebben alleen naar mijn boarding pass gekeken en niet naar mijn ticket.

zelf zou ik het voor de zekerheid gewoon meenemen. je weet natuurlijk maar nooit of ze er bij jou wel om gaan vragen!

Zou 'm inderdaad voor de zekerheid meebrengen. Beter voor niks bij je houden dan daar staan en dan een probleem hebben.

Als je online incheckt moet je thuis je ticket en boardingpass uitprinten! Je hoeft san op schiphol alleen je koffer af te geven voor je door de doane gaat!
Ik vlieg donderdag ook alleen naar spanje

meenemen!

Oké, super. Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben dan weer zo’n controlfreak.
Ik zou álles meenemen wat je erover krijgt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je niet terug naar huis hoeft om een stom briefje op te halen…

Ik heb bijvoorbeeld hier in mijn bureaula ÁLLE brieven die ik van de ING heb gekregen liggen. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet in de problemen kom. Ook als ik naar de mediamarkt terug ga, omdat er iets met mijn telefoon is, neem ik alle bonnetjes en bestelformulieren en doosjes mee :3

Hahaha, ik heb liever alles onder controle, dan dat ik extra heen en weer moet ^^

^ haha, dat doe ik normaal gesproken ook altijd hoor. :stuck_out_tongue:
Als hier iedereen had gezegd had ik de tickets ook waarschijnlijk gewoon thuis gelaten, maar aangezien dat niet het geval is neem ik ze alsnog mee voor de zekerheid.