Hey meiden! Ik heb dit ook al op Ellegirl gezet maar doe het ook even hier want ik heb echt even hulp nodig
In mei heb ik via KLM twee vliegtickets gewonnen naar een verre bestemming naar keuze, super leuk natuurlijk, maar we hebben wat moeite met het kiezen van een bestemming. Hieronder een plaatje met de bestemmingen waaruit we mogen kiezen:
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/540416_294964530591584_697683834_n.jpg
Aangezien ik pas 18 ben en mijn zus 21, en we nog nooit buiten Europa gereisd hebben, willen onze ouders niet dat we naar Zuid-Amerika, Bangkok, of (Zuid-) Afrika gaan. Ook is de enige mogelijkheid voor ons om te gaan eind januari, waardoor ons oorspronkelijke plan om naar Bali te gaan ook van de baan is aangezien het daar dan het regenseizoen is.
Wij vroegen ons dus af of jullie misschien tips of persoonlijke ervaringen hebben met één van de landen. Op zich maakt het ons niet heel veel uit aangezien alles ons natuurlijk leuk lijkt, maar we willen ons er wel ongeveer 2 weken kunnen vermaken. Heeft iemand dus tips, aanbevelingen of afraders? Of weet iemand of Bali gewoon te doen is in het regenseizoen?
Alvast bedankt!