Vliegen

Ik wist niet of hierover al een topic was gestart, kom hem in ieder geval niet vinden!

Lieve meiden, morgen ga ik voor het eerst vliegen. Ik ga met mijn vriend naar Marmaris (Turkije) op vakantie. Ik heb dus nog nooit gevlogen en zou graag tips van jullie krijgen voor degene die al wel gevlogen hebben.
Veel dingen weet ik al, bijvoorbeeld dat je maximaal 100ml vloeistof in je handbagage mag hebben en wij mogen niet meer dan 20 kg per persoon vervoeren. Veel meer weet ik eigenlijk nog niks. Dus ik zou graag wat tips en ervaringen van jullie horen! Ik vroeg me ook af of je bijvoorbeeld met teenslippers mag reizen?

Ja, je mag met teenslippers reizen. Verder: niet te veel sieraden etc omdoen want de kans bestaat dat je die af moet doen (wat verder niet erg is want je krijgt ze meteen daarna weer terug, maar toch irritant haha), eventueel oordopjes meenemen (je kan last krijgen van je oren bij het opstijgen/dalen) en verder… ehm ja, ik vind vliegen saai dus neem iets mee om te doen :")

Zou kleding aandoen wat lekker zit, soms kan het wat koud worden in t vliegtuig dus misschien een vestje meenemen. Kauwgom kauwen of op een snoepje zuigen vind ik vaak wel fijn met opstijgen en dalen ivm je oren waar je last van kan krijgen (de ene keer heb ik er meer last van dan anders).
Ready for departure (:

ik zal niet een te kort broekje aan doen
http://www.ad.nl/ad/nl/1007/Reizen/article/detail/3487317/2013/08/05/Te-sexy-om-te-vliegen.dhtml

nee navelpiercing is geen problemen en sommige sieraden ook niet, volgens mij als ze echt zilver of goud ofzo zijn, dat die dan niet af gaat…

Gaat niet af op een navelpiercing. En anders voelen ze het wel/ gaan ze met zo’n los checkding eroverheen.

Ja ik hoef mijn ringen armband en navelpiercing nooit af/uit te doen en hij gaat ook nooit af…
en inderdaad anders krijg je zo’n losse apparaat en je krijgt toch een vrouw die kan het dan ook wel voelen…
Maar als die echt zilver is kan ik met 99.9% zeggen dat die door je navel piercing niet af gaat.