Vliegen

Helleuu :slightly_smiling_face:

Ik weet dat hier veel over gevraagd is, maar een duidelijk antwoord heb ik nog niet gezien. Mag je nou wel of niet je mobiel aan hebben in het vliegtuig? En dan gewoon op de airplanes-mode. Want ik heb een iPhone, en daar wil ik graag muziek op luisteren, films op kijken etc.
Dus ik ben benieuwd haha :slightly_smiling_face:

Ja dat mag, in flightmode

De Flightmode is er niet voor niets he. Zolang je telefoon daar op staat, mag het. Lijkt me vrij logisch, het heet tenslotte ook FLIGHTmode. :’)

Dat is niet waar :’)
Tijdens het opstijgen MOET je telefoon helemaal uit, als je eenmaal stabiel in de lucht zit mag hij pas aan, maar idd alleen in Vliegmodus.

Dat wat Sparrow zegt klopt helemaal :slightly_smiling_face: en tijdens het landen moet-ie geloof ik ook helemaal uit staan.

Ik vraag me toch af waarom jij blijkbaar áltijd de onmiskenbare drang hebt om een normale vraag op een veel te cynische en met een negatieve ondertoon te beantwoorden. Lijkt me helemaal niet nodig.

De mobiel moet tijdens de start en landing uit, daar tussen mag die aan maar dan alleen op flightmode. Dat zei de purser laatst toen ik ging vliegen. :slightly_smiling_face:

Ohja sorry, stijgen én landen bedoelde ik natuurlijk :slightly_smiling_face:

Wat iedereen zegt, alle elektronische apparaten (ook Ipad etc) moeten helemaal uit tijdens stijgen en landen, de rest van de vlucht mag alles aan en mobiel in flight mode!