Hee mensen, ik ga donderdag naar London en ik vlieg met ryanair. Er stond bij al die producten die je in zo’n doorzichtige verpakking moet doen (al die vloeistoffen etc) dat mascara er ook bij hoort. Mag dit dan wel mee of niet?
Oh en ik had nog een vraagje, kun je daar van die metro kaartjes kopen die 3 dagen geldig zijn, ongeacht hoeveel je met de metro reist? Omdat dit in Parijs wel kon vroeg ik het me af. (:
Ongeveer een uurtje. Op de heenweg vlieg ik om 7 uur en kom ik daar om tien over 7 aan, maar dat komt door het tijdsverschil, want op de terugweg doe ik er ineens twee uur over.
Alle vloeibare producten (max 100ml) moeten inderdaad in een afsluitbaar zakje die je kan vinden op de luchthaven! En Londen is nog niet eens een uur vliegen.
Het beste kan je zegmaar, uhm ja hoe leg je dit uit, ik was laatst ook naar London geweest, en als je, ik weet niet waar je landt (London Heathrow of London City??) maar als je in London Heathrow aankomt, dan loop je het vliegveld uit en dan rechts van je heb je een winkeltje en die verkopen buskaartjes en metro kaartjes als het goed is. Die buskaartjes zijn gewoon een retourtje maar je kan ze ook van 3 dagen lang vast wel halen geldt ook voor metro, gewoon even vragen.
Als je in London City landt dan heb ik helaas geen idee of het kan hihi.
Zorg trouwens wel dat je niet meer dan 100 ml in je tas mee hebt die je meeneemt in het vliegtuig!! (Wat dus gaat in de doorzichtige verpakking) je mag wel meer dan 100ml in je reistas meenemen.
En oja, het geldt alleen voor vloeibare dingen, dus lippenbalsems lipsticks mag je wel meer dan 100ml meenemen, alleen cremes, shampoos daar mag je niet meer dan 100ml van meenemen
Hope you have funn X
ben er laatst nog geweest en dat over die metrokaartjes kan, maar je moet zeg maar een soort van kaart kopen en daar kan je dan geld opzetten (net als zoon ov ding) en je moet voor dat kaartje 5 euro bruto betalen en als je hem dan weer na 3 dagen inleverd ofzo krijg je die 5 euro terug maar je kan hem ook houden voor als je nog een keer naar londen gaat.
en over die mascara, je mag 100 ml in zoon zakje meehebben in je handbagage, meer niet.