Vliegen naar Londen

Heey meiden!

ik heb de zoekfunctie geprobeerd, maar niets gevonden waar ik dit in zou kunnen zetten. Na mijn examens zou ik graag voor drie dagen naar Londen willen. Met easyjet heb je verschillende mogelijkheden waarvan de goedkoopste is om naar southend te vliegen.

Nou heb ik op internet gezocht en van de mogelijkheden bij easyjet (Luton, Gatwick, Southend en Stansted) zou Gatwick de beste zijn qua reizen naar Londen centrum.

Nu is mijn vraag: Is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij kan voorzien van wijze raad? :relieved: ik ben namelijk erg benieuwd wat jullie denken dat het beste is. Alvast bedankt!

Ik ben ook in de kerstvakantie naar londen geweest met mijn zus. En we zijn toen met rynair gegaan. Dan hoef je alleen nog een uurtje in een bus, wat tien 10 pond kost. en dan ben je gewoon in het centrum. En de tickets waren ongeveer 70 euro p.p dus heen en terug vliegen. Misschien is dat iets goedkoper?

bij easy jet moet je je koffer erbij boeken,
bij klm enzo niet.

Bedankt voor jullie antwoord :slightly_smiling_face:
en ik zie nu ook dat je bij easyjet inderdaad bagage erbij moet boeken,
maar ik woon in friesland en met Ryanair moet je in eindhoven/maastricht opstappen, dus dat is een beetje ver weg!

uuhm is gatwick niet de luchthaven het dichtste bij londen? dan zou ik als ik jou was daar landen om een lange busreis te voorkomen :slightly_smiling_face:

Ryanair is inderdaad de goedkoopste manier om te reizen. Ik weet niet of jullie OV hebben en daardoor goedkoop naar eindhoven kunnen?

Ik wil ook naar londen toe, dus ik volg dit eventjes (:

Ryanair vliegt ook alleen naar Stansted. Vanaf daar naar London Center met de bus is 6 pond, dus heen en terug is dan 12 pond.
Vanaf Gatwick ben je in totaal maar 5 pond kwijt, heen 2 pond en terug 3 pond.

Met Ryanair kun je ook vanuit Bremen vliegen, als je vanaf daar ongeveer twee maand vantevoren boekt ben je ¤20 kwijt aan een retourtje stansted.

even ter informatie :stuck_out_tongue: ben druk aan het zoeken!

http://www.aircraft-charter-world.com/images/countries/europe/london.gif

Heb je hier wat aan?

Hier staat ook hoever het van het centrum vandaan is(krijg het plaatje niet gekopieerd):
http://www.londonairport.co.uk/

google londen airport map:p

ooh dankje! dat is wel makkelijk inderdaad :slightly_smiling_face:

Met de eurostar is makkelijker en goedkoper.

Vanaf Schiphol is het ongeveer 4 uurtjes met de trein en je hoeft alleen in Brussel-zuid over te stappen (je moet wel een half uur van tevoren inchecken, dus word 4,5 uur). Dan word je gelijk in het centrum van Londen uitgezet (vanaf Gatwick is het nog ongeveer 1,5 uur naar centraal Londen).

En je hebt ook geen problemen met bagage, want met de Eurostar mag je twee grote koffers en handbagage mee en als je dan toch nog besluit meer mee te nemen hoef je pas bij te betalen.

Met de eurostar kom ik juist duurder uit!

Bij Ryanair moet je ook bagage bijboeken! Volgens mij. je mag alleen handbagage meenemen.

Toen ik naar Londen ging ben ik op City gevlogen. Daarbij zit je al in Londen.
Eurostar heb ik ook een keer gedaan, was 100 euro voor een retour(vertrekken vanaf elk station in Nederland)

alleen de duurdere vluchten gaan naar City. Ik heb al een site gevonden voor goedkope busreizen van vliegveld naar centrum Londen.

Heb je voor 3 dagen een koffer nodig dan? :stuck_out_tongue:
Ik was er 2 dagen maar ik redde het prima met m’n sporttas.
Ik ging overigens met ryan air, naar stansted, je moet daarna nog met de trein maar dat duurde niet zo lang.

nou, het probleem is, mijn moeder gaat ook mee en die zegt: “ik ga niet alleen met handbagage O.o” Ik dacht zelf ook dat het prima zou kunnen hoor.

maar stel dat je daar gaat shoppen, dan moet dat ook allemaal in die sporttas gepropt :stuck_out_tongue: Ik dacht er zelf aan om voor 1 persoon bagage bij te boeken (we zijn met vier) en daar dan alles in te proppen.

Ik ga wel eens een week op vakantie met Ryanair en dan red ik het nog wel met zo’n handbagage-koffertje :stuck_out_tongue: Kan prima hoor, maar anders kan je inderdaad ook 1 koffer bij boeken, dan is het wel te doen qua kosten (:

Ik ben naar Londen geweest me Ryanair en dan naar Stansted, en dan met de trein naar London. En qua bagage hadden we een koffer die mee mocht als hand bagage, en hand bagage is gratis.

aah ik wil ook lijkt me zo mooi daar!