Vliegen met krukken

Ik heb géen idee waar ik dit topic moet plaatsen. Ik ga over een tijdje (hopelijk) naar Rome met school. Ik wil alleen graag een paar krukken meenemen omdat ik door problemen aan mijn knieën geen hele lange afstanden kan lopen. Ik weet dat dit niet ideaal is , maar ik en mijn omgeving, vinden dat het zonde is om deze kans te laten schieten.
Nu was mijn vraag omdat we met het vliegtuig gaan, of je krukken mee mag nemen in het vliegtuig. Ik heb even op google gekeken, hier stond dat dit wel mag, maar ik kon nergens vinden of je dan ook nog een andere stuk bagage mee mag nemen (rugzak/schoudertas)
Weet iemand dit?
Alvast bedankt ! (:

Tuurlijk mag je dan wel andere bagage mee. Waarom zou dat niet mogen?

Bel even naar de maatschappij waar je mee vliegt.

Denk het wel… (:

Hahah ik dacht even dat je het over vliegen had die met krukken liepen.
Maar aan mij heb je niks want ik heb er geen verstand van. (:

ik denk ook dat dat wel mag anders bel je het vliegveld ofzo op XD

Het lijkt me wel, maar bel voor de zekerheid even.

vast wel! (:

Ik dacht dat je maar 1 stuk bagage per persoon mee mocht nemen :wink:

Maar krukken zijn gewoon noodzakelijk. Anders kan je niet lopen.
Wij nemen altijd meer handbagage mee als we op vakantie gaan. Maarja, wij zijn ook met z’n vieren.
Anders bel je de luchtvaartmaatschappij op?

Je mag dacht ik sowieso 2 stuks handbagage: een laptoptas en een handtas…

denk het wel hoor zou anders even voor de zekerheid bellen.

toen ik de titel las dacht ik dat je bedoelde dat je wilde vliegen op een kurk (stoel zegmaar).

dat mag wel, je mag zelfs als je met de krukken het vliegtuig in wilt als eerste naar binnen! (:

Ik denk dat ik tegen die tijd inderdaad maar even de vliegmaatschappij opbel of het even navraag op school :wink:

Dankjewel allemaal

Volgens mij mag het wel. Je mag toch ook een buggie (of hoe je dat ook schrijft) meenemen in het vliegtuig?

haha ik dacht aan vliegen(beesjes) met krukken… :stuck_out_tongue:

veel plezier!