Vlieg op je beeldscherm

Als er een vlieg of een ander beestje kan ook op je beeldscherm gaat staan moet je met je muis eronder gaan staan dan worden ze helemaal gek.

oke dit slaat nergens op maar het is wel grappig op het moment zelf :grinning_face_with_smiling_eyes:

ahaahah oke ik ga het de volgende keer gelijk proberen

klopt!
dan vliegen ze weg of gaan ze het volgen
hahahahaha

Dan zitten er bij ons blijkbaar domme vliegen, bij mij doen ze dat nooit. xD

haha bij mij trippen ze helemaal dan gaan ze heel spastisch bewegen xD

whaha dat is echt zo grappig!

Ik ben helemaal verslaafd aan onze nieuwe elektrische vliegenmepper, dus ik denk dat de verleiding niet zal kunnen weerstaan…

nog nooit een beest op mn scherm gehad

hahahaha ga ik volgende keer proberen

… zodra je ze pakt, brandt je ze totdat je vonkjes ziet :grinning_face_with_smiling_eyes:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

bij mij doen ze dan niks x]

Bij mij deed ie ook niets maar er zit wel een druppel op mjin scherm, serious, hij heeft gepist O.O

Er zat net een vlieg op de spiegel toen ik in de badkamer was. Toen heb ik snel het ligt uit gedaan en de vlieg daar opgesloten ;p

Ik heb zo’n mug een beetje te hard met mijn vingers ‘gestoten’ en nu is hij dood en op mijn computer vastgeplakt.

Dat doe ik ook altijd. :smiling_imp:
Met spinnetjes is dat ook grappig, dan schrompelen ze helemaal in elkaar. xD

same here. kan niet wachten tot er weer van die krengen in me kamer zitten en ik ze weer kan gaan verminken. *niks te doen fzo*

Ja dat is grappig whaha beetje diertje vermoorden
maar dat gaat wel altijd een beetje stinken…

Ja, ik vind dat ook leuk, zo’n gele, met een zwart handvat. dat ding is áltijd te herkennen.

bij mij ook altijd ja :grinning_face_with_smiling_eyes: