Heej,
Ik heb sinds een tijdje geleden last van vlekken op me mondhoeken. Het ziet er echt niet uit. Net of ik mijn mond niet heb afgeveegd ofsow.
weet iemand misschien tips hoe ze weg kan halen?
Heej,
Ik heb sinds een tijdje geleden last van vlekken op me mondhoeken. Het ziet er echt niet uit. Net of ik mijn mond niet heb afgeveegd ofsow.
weet iemand misschien tips hoe ze weg kan halen?
is het “verhaard”? dan ziet het rood en is het een beetje alsof je kippenvel hebt op dat plekje van uitzicht. als het dat is gaat het na een tijdje vanzelf weg maar om het wat minder irri te maken kan je er wat vaseline ofzo opdoen.
x
misschien een vettige lipbalsem erop doen ofzo. vaseline werkt op zich wel (vind t zelf alleen supervies) verder werken andere lipbalsems ook goed. of is het een andere kleur dan rood?
Dat heb ik soms ook, zelfs om mn hele mond/kin. Dan is het volgens mij te droog op die plekken?
Khad ook zoiets maar dan van m’n eczeem. En is het heel erg dat rode of valt het nog mee? Anders kun je Purol zalf onguent gaan opsmeren, dat gebruik ik zelf ook; het is voor de schrale en geirriteerde huid, dus misschien helpt het?
ik weet dat me zus het alleen had door exceem;)
maar misschien moet je er gewoon lipbalsem overheen doen
bij mij is het bruin
ik heb er een klodder vaseline op gesmeerd. Ik hoop dat het werkt.
o dat heb ik altijd na het drinken van cola xD als je je mond niet heel goed afveegd blijft dat daar zitten en wordt eht na een tijdje goed zichtbaar xD
zou het kunnen dat je n beetje kwijlt en dat het daardoor uitdroogt? heb ik ook een tijdje geleden last van gehad, vasaline helpt overal voor.
kan ook nog zijn dat ze uitgescheurd zijn, dan zou ik gewoon voorzichtig doen.
Jaa heb ik ook last van :S mij bij is het rood en beetje droog, alsof ik net melk gedronken heb XD
Klinkt als herpes oftewel koortslip
als het zo is dan is het beste wat je volgens een dokter kan doen ERVAN AFBLIJVEN. Kom je er aan dan versrpeid het zich en omg dat is het ergste ever.
Herpes is namelijk heel besmettelijk…
koortslip is het niet. daar heb ik soms ook wel last van maar na een paar dagen is het wel weg. Herpes? ik zal ff op internet kijekn
Ielll gatver ik typ zo herpes bij google afbeelding, zag ik allemaal vieze dingen.!! maar herpes is het niet. Ik denk dat het wat Miiamore zegt is.
Herpes=koortslip.
Uitgescheurde mondhoeken krijg je door vitamine gebrek dacht ik.
ik heb preccies hetzelfde onder me onderlip een beetje bruinig.
Is het niet gewoon droog? En hoelang heb je het al?