vlekken op gezicht

Sinds een paar dagen heb ik allemaal rode vlekken op mijn gezicht. Ik zou niet weten hoe het komt, ik reinig mijn gezicht genoeg, elke ochtend en avond. Ik gebruik dagcrème, en ik probeer ook zo weinig mogelijk make-up te gebruiken maar het gaat maar niet weg

Heeft iemand dit al eens gehad? of weet iemand hoe je het weg kan krijgen?

Heb je dit ooit eerder gehad of is het nieuw? Ik heb namelijk van mezelf snel vlekken en ik ben nogal allergisch aangelegd. Heb je iets anders gegeten, andere producten gebruikt? Misschien een reactie van iets… Anders zou ik het ook niet weten :wink:

heb het nog nooit eerder gehad.
En naar mijn weten ook niet echt iets nieuws gebruikt ofzo… :frowning_face:

Hmm, dat is wel vreemd. Misschien komt het door een hormoonspiegeling en gaat het vanzelf weer weg.
Ben je ongesteld? wie weet heeft het daarmee te maken

Kreeg je de vlekken gewoon plots? Of kreeg je ze bv nadat je een douche had genomen?
En hoe zien de vlekken eruit?
Mijn broer had ook plots vlekken, en uiteindelijk bleek het dat hij die altijd kreeg na contact met water, dus hij neemt nu allergiepilletjes en daarmee is zijn probleem opgelost!

Ik heb zelf ook vlekken in mijn gezicht en ik vind het echt vervelend. Ik krijg nu ook allemaal schilfertjes op mijn gezicht, dus dat oogt niet echt gezond :hammer:

Ik ben inderdaad ongesteld ja, maar heb er toch nog nooit last van gehad.
Het is gewoon opeens gekomen, het zijn gewoon rode vlekken.
Ook niet echt droog ofzo als ik er make-up op doe zie je ze dubbel zo erg :frowning_face: