Vlekjes, wie weet wat het is?

Hi,

Ik heb al een paar weken last van vlekjes in mn gezicht. Ze zijn niet rood, eerder bruin/oranje achtig. En ze zijn een klein beetje droog. Ze zitten bij mijn kaaklijn en in mn nek. Ik heb een gevoelige huid dus misschien dat het daar aan zou kunnen liggen. Ook heb ik de afgelopen tijd tee trea olie gebruikt en op de meeste plekjes waar ik dat heb gebruikt zityen vlekjes. Ik ben bang dat dus de boosdoener is. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn, en hoe ik er van af kom?

Je dokter. Je dokter weet wat t is :cold_sweat:

Ik wil er wel een foto bijvoegen. Maar ik heb geen idee hoe je dat doet via mobiel

Ga naar de huisarts? Die kan jou een veel beter antwoord geven dan random mensen op het internet.

Als het door de tear tree oil komt, zouden ze gewoon moeten verdwijnen wanneer je het niet meer gebruikt. Kan een allergische reactie zijn, maar als je zeker wil zijn ga je inderdaad best naar de huisarts.

zoals het nu klinkt is het gewoon wat vuil! lekker een keer douchen met zeep en het is weg :upside_down_face:

WTF

OT: ik denk een allergische reactie?

Ik heb hier vaker last van, en ben er zelfs naar de huisarts voor geweest! sindsdien steeds weg als ik het een keer goed schoonmaak…

bruin/oranje achtig klinkt in mijn oren een beetje als krentenbaard? maar dan zit het vaak ook meer bij je mond.