vlekjes van puistjes

ik heb op mn wangen en mn voorhoofd allemaal rode vlekjes en puistjes,
weet iemand misschien pillen ofzo hiertegen?
want ik ben helemaal klaar met al die crème’s enzo, word er alleen maar erger van.
xx

Ik heb dat ook, ik heb wel eens gehoord van bio-olie, zelf nooit gebruikt. Ik denk dat je het vooral veel tijd moet gunnen om je huid te laten herstellen en dan vooral niet aanzitten. Wat bij mij ook altijd goed helpt is als ik op vakantie ben en veel met mijn gezicht in de zon ga, maar daar heb je nu denk ik niks aan.

Soms wil de pil ook wel eens helpen. Misschien, als je nog niet aan de pil bent, kun je dat proberen?

Hm. Misschien is het beste wel om je huid gewoon helemaal lekker met rust te laten, zodat ie zichzelf herstelt. Cremes kunnen toch niks veranderen aan de celdeling van je huid cellen, die ervoor zorgt dat je huid herstelt en vernieuwt. Ik doe zelf s’avonds en s’ochtends mn gezicht met (koud) water wassen en dat werkt prima. Verder proberen er af te blijven. (Als er nou echt zo’n (vies) groen puntje is kan je dat echt wel uitknijpen.) Maar goed ik heb geen acné, dan kan je beter naar je dokter gaan.

ik heb de pil genomen en ik heb nu geen puistjes meer. het enige zijn wat littekentjes maar daar ben ik ook al bijna vanaf!
mijn tip: niet aan zitten!!! en gebruik nivea soft als creme.
verder heef je huid inderdaad veel tijd nodig om te herstellen.