vlekjes tijdens douchen :S

Haajj ik heb echt hele rare huid, heel droog en gevoelig enzo, maar altijd als ik douche dan krijg ik allemaal rode vlekken met bultjes op me buik en rug enzovoort en soms witte vlekken op me benen. Maar het ligt niet aan de douchegel wat ik gebruik, want ook al gebruik ik niks ik krijg nog steeds vlekken. Het ligt ook niet aan de warmte want of ik nou koud of warm douche ik krijg ze nog steeds en ze jeuken ook… Ik heb het ook als ik naar het zwembad ga of naar de zee (maar voor chloor ben ook nog es allergisch want dan word k verkouden). Maar als ik bijv. op vakantie ga en dus ergens anders douche heb ik het soms niet. Dus weet iemand hoe dit komt of hoe je het voorkomt?

laat maar. vraag niet goed gelezen.

misschien douche je te heet of heb je de straal te hard? Ik heb er ook wel eens last van als ik mn douche heet heb staan een soort contact allergie zeg maar

oh ik lees net dat het niet door de warmte komt sorry!

Geen idee, ik snap eerlijk gezegd niet zoveel van je verhaal - waar zo’n 2 leestekens in staan. sorry.

Misschien heb je waterallergie? Dat heeft de vriend van mijn zus ook en hij heeft soortgelijke klachten…
Anders kan je misschien eens langs de huisarts gaan.

Ooooh dat heb ik ook!
maar alleen bij een erg warme douch (en ik douch eigenlijk altijd erg warm dus ik heb er altijd last van)
ik krijg dat op mijn billen, bovenbenen en bij mijn schouders enzo :stuck_out_tongue:
als ik dan onder de douche uitkom trekt dat weer weg,
niks ernstigs zover ik weet, gewoon een reactie van jouw huid op het water

oowh laat maar ik zie net pas dat het bij jou niet aan warm of koud ligt, dan weet ik het niet sorry

Ik heb dat ook, maar dan door de warmte. Geen idee waar het bij jou aan kan liggen. Misschien moet je dan maar even langs de huisarts gaan of zo… ik heb geen idee, want ik ben geen dokter.

En of je wat meer op je leestekens wil letten, moest de tekst een paar keer lezen om het te snappen. Heel irritant!

succes.

oke zal ff me tekst wijzigen :stuck_out_tongue: srry op internet zet k nooit punten enzo

Als jullie je douche schoonmaken met chloor, kan het daar misschien door komen.
En anders weet ik het niet.

ik heb als ik douche ook grote rode vlekken, vooral op mijn benen. geen flauw idee waar het van komt eigenlijk…

daar komt t niet door want ik heb het ook als ik naar de zee ga

Ik zou ook denken dat de straal van de douche te hard is.
Soms krijg ik dan ook wel rode vlekken, maar die zijn best snel weer weg.

zal es kijken of ik het niet heb als de straal zachter is xd

ik denk waterallergie

Dat ligt aan de warmte van de straal. Denk ik…

warmte maakt niet uit of t nou koud of warm is