Hee! Ik heb ongeveer een halfjaar geleden een lipblaasje/koortslip gehad. Dat is allang weer genezen, maar ik heb nu nog steeds een donkerrood vlekje op mijn lip als litteken (denk ik?) Hebben jullie tips? xx
Ja dat heb ik ook
Ik denk dat het een litteken is, die worden vanzelf wit!
maar hoe lang duurt dat dan?
je kan er niet veel tegen doen. waarscheinlijk valt het niet zo op, wat je wel kan doen is een lipstain kopen in je eigen lipkleur, (de kleur van je lippen en niet van dat plekje) en die dan op het vlekje doen. want lipstain trekt heel de dag in je lippen en dan zie je het dus niet.
Ik heb echt superlang een koortslip gehad, (2 jaar ofseu) in groep 8 en klas 1 geloof ik. ik heb er verder niet opgelet hoe snel het is weggegaan, maar ik zit nu in de 5e klas en er is helemaal niks meer van te zien (:
Dat blijft heel lang zitten.
ik had dat begin dit schooljaar, een blaasje, heb nu ook zo’n vlekje.
Jep, heb ik ook, en ik heb 'm zelfs een beetje naast m’n lip waardoor het lijkt alsof ik heel scheef ben ik lippenstift aanbrengen! Geen idee wat ertegen te doen is…
ikdenk dat het aleen nog beetje lichter word voorderest zo blijft
Pf dat heb ik ook! en ik haaat et
Ik heb dit ook nu, zo’n klein vlekje, maar bij mij is het wit… ook erg irritant! Want het zit recht in het midden van m’n onderlip dus je ziet het volgens mij wel. Heb ook geen idee wat je eraan kan doen -.-
Ik heb het ook… en het valt bij mij best wel veel op. Het duurt heeeeeel lang voordat het weggaat… (als het al weggaat) want telkens komt er naar een aantal maanden weer een nieuwe koortslip dus ik heb het nog niet zien verdwijnen helaas.
hmm…okee bedankt iedereen! Ik ben iig niet de enige dan!