vlek op lens!

ik heb een vraagje:
ik heb nu al een tijdje een wazigvlekje op mn linker lens…
ik zie het vlekje niet maar als ik mn lens in doe komt dat vlekje dus heel vaak(soms ook niet…)
dat is echt heel vreemd, want soms zit ik dan echt 30 uur met dat spul en dan doe ik hem in, issie goed en dan na een tijdje komt dat vlekje weer, en soms gaat het dan ook weer na een tijdje weg!
weet iemand hoe dit komt?
of heeft iemand dit ook wel is (gehad)?

Misschien zit er iets op je oog zelf?

huh, het is een magisch vlekje denk ik!. maar het lijkt me heel irritand. dat je een vlekje voor je oog ziet? ik heb geen verstand van lenzen. maar ik wens je succes.

ik draag ook lenzen en heb het denk ik, zoals jij het beschrijft, ook een x gehad maar dat was denk ik 2 dagen… toen is het vanzelf weggegaan
en nu heeft pearl nieuwe lenzen dus ik draag die oude natuurlijk niet meer… en tot nu toe is het nog niet teruggekomen… ik weet het ook niet echt :S maar ik weet wel dat het super irritant is!

maar als er iets in mn oog zit…
dan zou dat toch dan de hele tidj moeten zijn?
maar mis weet ik t al: dat ik misschien mn lenzen verkeerd om in heb ;$
even proberen…

geen idee. misschien moet je een nieuwe lens proberen.
en je moet je lenzen niet de hele dag dragen, maar gewoon ook in de avond je bril dragen. misschien krijgt je oog te weinig zuurstof en is dit het resultaat.

even een nieuwe lens ‘proberen’ die dingen zijn bijna 200 euro!!

mis is mn sterkte achter uit gegaan…

woow 200 euro :expressionless: bij wat voor opticien zit je?!

ja maar ik heb een speciaal dingest in mn oog waardoor ze dus helemaal speciaal op maar voor mij moeten maken ofzo.

ik heb ze nu even ander som ingedaan(want de sterktes zijn niet gelijk)
ik hb nu geen vlekje dus mis komt het straks of mis draag ik ze nu al een tijde verkeerd om en heb ik daarom steeds dat vlekje enhet is zo KUT,

Euhm… 200 euro. juist.
Als ik ergens last van heb met mijn lens dan neem ik gewoon een nieuwe… (Zachte maandlenzen zijn niet duur)

ja maar met mijn lenzen kun je wel jaaar doen!(mis 2)
en ik heb ook iets van een cilinder en dat moet dan op maat gemaakt worden!
dan kom jij waarschn nog duurder uit met je maand-lenzen :sunglasses:
maar volgens mij(oke zoooo dom) ik heb ze nu andersom in en nog geen last gehad. ik had ze dus waarschn gewoon verkeerd om in!!!hehe

Nee dan kom ik niet duurder uit aangezien mijn sterkte nog steeds af en toe verandert :wink: Dus dan zou ik alsnog 1x per jaar ofzo nieuwe moeten kopen.

wajoo, veranderd dat bij jou zo snel??? xO

haha, verkeerd om. had ik ook een x maar met me schoenen.zit niet echt fyn

maar zachte maandlenzen zijn per maand… uit eindelijk kom je duurder uit omdat je harde lenzen een heel jaar kunt dragen…
ik heb ook harde lenzen vanwege mijn cilinderafwijking (weet niet precies wat het inhoud :stuck_out_tongue:) maar dan kom je iid op bijna 2oo euro uit…
zelf heb ik nog nooit last gehad van een vlekje, maar als je lenzen verkeerd om in hebt kan je dat toch controleren?? tenminste bij mij staar er op mijn rechterlens aan de rand een heeeele kleine r…

WTF, OP JE LENS ZELF STAAT EEN R&L?:face_with_raised_eyebrow:??

whahahahahaha

heeft een vriendin van mij ook, en die heeft er ook streepjes op staan, en dat betekent dat die kant onder moet, ze heeft echt iets heel ingewikkelds met gedraaide cilinders enzo