vlek op lens!

ik heb een vraagje:
ik heb nu al een tijdje een wazigvlekje op mn linker lens…
ik zie het vlekje niet maar als ik mn lens in doe komt dat vlekje dus heel vaak(soms ook niet…)
dat is echt heel vreemd, want soms zit ik dan echt 30 uur met dat spul en dan doe ik hem in, issie goed en dan na een tijdje komt dat vlekje weer, en soms gaat het dan ook weer na een tijdje weg!
weet iemand hoe dit komt?
of heeft iemand dit ook wel is (gehad)?

Misschien zit er iets op je oog zelf?

huh, het is een magisch vlekje denk ik!. maar het lijkt me heel irritand. dat je een vlekje voor je oog ziet? ik heb geen verstand van lenzen. maar ik wens je succes.

ik draag ook lenzen en heb het denk ik, zoals jij het beschrijft, ook een x gehad maar dat was denk ik 2 dagen… toen is het vanzelf weggegaan
en nu heeft pearl nieuwe lenzen dus ik draag die oude natuurlijk niet meer… en tot nu toe is het nog niet teruggekomen… ik weet het ook niet echt :S maar ik weet wel dat het super irritant is!

maar als er iets in mn oog zit…
dan zou dat toch dan de hele tidj moeten zijn?
maar mis weet ik t al: dat ik misschien mn lenzen verkeerd om in heb ;$
even proberen…

geen idee. misschien moet je een nieuwe lens proberen.
en je moet je lenzen niet de hele dag dragen, maar gewoon ook in de avond je bril dragen. misschien krijgt je oog te weinig zuurstof en is dit het resultaat.

even een nieuwe lens ‘proberen’ die dingen zijn bijna 200 euro!!

mis is mn sterkte achter uit gegaan…

woow 200 euro :expressionless: bij wat voor opticien zit je?!

ja maar ik heb een speciaal dingest in mn oog waardoor ze dus helemaal speciaal op maar voor mij moeten maken ofzo.

ik heb ze nu even ander som ingedaan(want de sterktes zijn niet gelijk)
ik hb nu geen vlekje dus mis komt het straks of mis draag ik ze nu al een tijde verkeerd om en heb ik daarom steeds dat vlekje enhet is zo KUT,

Euhm… 200 euro. juist.