Vlek op bikini

Hallo dames,

Ik vind het even makkelijker om een nieuw topic te openen.
Ik heb een vraag. Ik heb een witte bikini van de h&m en nog maar 2x aangehad en nu zit er een rood achtige vlek op en geen idee waar het vandaan komt hij is al lichter geworden met wat wasmiddel maar niet eruit. (Op het hesje)
Ondertussen zijn de touwtjes ook ineens verkleurd…
iemand enig idee wat de beste manier is om vlekken uit je witte bikini te halen? Ariel wasmiddel al gebeurd en soort zeep. Maar werkt soda?
Het is natuurlijk wel aparte stof. Bedankt alvast :slightly_smiling_face:

Liefs

ik heb geen idee sorry, maar zonde :frowning_face:
succes & upje?xd

Je kan het met heeel goede verdunde bleek proberen. maar moet je erg mee oppassen, want anders valt je bikini zo uit elkaar van de bleek.

vanish oxi action ofzo:D

Heb ff gekeken welke wij hebben:
Vanish oxi action intelligence crystal white.
Zit in een witte pot en is poeder.

ossengalzeep misschien? (klinkt heel vies :stuck_out_tongue:)

ossengalzeep? Wat is dat precies?
haha.
We hebben nu een soort babyzeep die was altijd erg goed tegen vlekken in kleding enz. Helaas nergens meer verkrijgbaar maar mn moeder had nog een stukje bewaard…
Mijn moeder zei dat vanish alleen op katoen werkt…helaas is mijn bikini niet van katoen.
Allemaal bedankt!

Heb ik ook :frowning_face: Het is waarschijnlijk van zo’n rood sale-kaartje afgegeven… Echt balen, ik krijg het er niet uit.

Idd. Werkt super!

en voortaan niet in de was gooien met een rood shirt erbij, want waarschijnlijk is het daarvan verkleurd =P

gelukkig is ie wit,
kan ie in iedergeval niet vaal worden als je hem te vaak wast toch?
maarjaa upje;)

en wat als je een vlek op je bikini hebt die niet egaal wit is maar verschillende kleuren??

Ik doe mn bikinis sowieso nooit in de was, ik was ze altijd op de hand.
Mn bikinis worden supersnel faal of gevlekt als ze in de wasmachine gaan.

Idd met verdunde bleek proberen :slightly_smiling_face:
En shoptic, dan zou je citroensap kunnen proberen voor de vlek… Ligt eraan wat voor vlek t is I guess.

naja ik gooi mn bikini sowieso niet in de was met rode kleding:P
Die streepjes zaten er ineens…naja die komen die wel ergens vandaan maar
niet uit de was of iets…

Gebruik Vanish, als ik een vlek heb die ik er niet uit kan krijgen dan gebruik ik gewoon een dikke schep vanish en laat het de hele avond in dat sopje weken 9 van de 10 keer werkt dat.

Als het toevallig bloed is wilt weken in koud water ook helpen.

Vanish werkt trouwens niet alleen op katoen hoor, op vrijwel alles maar je moet wel kijken welke soort je haalt. Je kunt het iig proberen, ik gooi het zelf iig bij alle wasje erbij en ik heb bijna nooit last van vlekken.

Wat dacht je van ossengalzeep? Werkt bij mij altijd heel goed!

Vanish inderdaad. Ik heb een wit paarse bikini die opeens gelig werd (door de olie denk ik). Dus die heb ik een nachtje in die witte vanish met water gelegd en het was de volgende dag veel minder erg!
Dus met zo een klein stukje, zou ik dat goed insmeren en wrijven, dan laten intrekken en weg is het :grinning:

Wassen met de hand en met vlekkenzeep.