Vleesetende plant, waar?

Heej meiden!
Ik moet voor sinterklaas een cadeautje kopen voor een jongen van 12 jaar, voor 5 euro. Toen kwam ik dus op het idee om zo’n vleesetend plantje te kopen voor 4.95> http://www.gadgethouse.nl…—Vleesetende-plant.html
Maar de verzendkosten daarvan zijn ook bijna 5 euro en dat vind ik een beetje duur. Dus mijn vraag was:
Weet iemand of je dit ook in de winkel kunt kopen?
& anders een ander leuk cadeautje voor 5 euro?
Thankyou!

Intratuin, Eurofleur etc. Gewone tuincentra dus. [Ze staan vaak bij de cactussen enzo :grinning:]
Heb ze ook gehad :grinning:

Aah dat ik daar nog niet op ben gekomen!
Dankjewel, ik ga er morgen wel even kijken!

10 euro voor een cadeautje is toch niet duur?

10 euro incl voor een vleesetende plant wel.

Nou, ik ben leerlingmentor bij een brugklas en we hadden afgesproken om 5 euro te doen. En aangezien ik ook met vriendinnen sinterklaas vier en dan ook nog eens met familie, wordt het anders een beetje duur.

ik heb ze ook wel eens gezien bij de intratuin!
zoon plantje met allemaal ‘bekjes’ en als je je vinger ofzo erop legt klapt dat bekje dicht =D

Jaaa! Maar eigenlijk zoek ik ze niet in plantvorm, maar dat het nog zaadjes zijn. Net als op die site :wink:

Er staat dat je ze ook kunt afhalen bij hun afhaal balie (geenverzendkosten) in Amersfoort! Woon je toevallig daar? [ikwel]

Ja dat had ik ook gelezen idd.
Maar helaas ik woon in gouda
(richting rotterdam)

miss bij de Mega Gadgets in Leiden…

Ik heb er ook wel eens één in een tuincentrum gezien.
(geen idee waar, en het is ook al een paar jaar geleden)

ik had er een genaamd
brutus
X’D
haha oke hier heb je niks aan

bij de megagadgets in denhaag, geloof ik

hahahaXD, een naam. Heb je een foto?:grinning:

hahaha , die dingen zijn echt raar.
ja idd, foto?

Bloemenmarkt (A’dam)

Die van ons ging dood. mn broer houdt niets leven.
Maar je mag er niet aan komen, juist niet. Ik weet niet of ze in zaadvorm te koop zijn, lijkt me wel :S?

hahahahah leuk idee!

Bij de Large verkopen ze die ook, alleen dan wel zaadjes.