Wat voor soort vlechten kennen jullie + tutorial als het kan.
Alleen de standaard vlecht en een zijvlechtje , shame on me.
Standaard vlecht, en visgraatvlecht :'3.
ik hou het maar bij gewone vlechten en invlechten
Ik ook ;s
Normale vlecht, visgraatvlecht, invlechten en that’s about it!
Invlechten, standaard vlecht, chinese vlecht (volgens mij heet het zo), en visgraat vlecht maar die niet bij mezelf.
invlechten, gewone vlecht, zijvlecht, visgraat en ook de chinese vlecht
Bij mezelf alleen standaard vlecht en schuine vlecht, en bij iemand anders ook invlechten en visgraat vlecht.
ik heb net geleerd om mn haar normaal te vlechten haha, maar ik wil ook een visgraatvlecht kunnen
normale en visgraat.
maar bij me zelf is het sowieso een drama.
wat is btw een chinese vlecht ?
normale en visgraat.
maar bij me zelf is het sowieso een drama.
wat is btw een chinese vlecht ?
oh sorry voor dubbel!
Uhm nou je verdeelt net als bij een visgraat je haar in 2’en, en dan haal je aan de ene kant een plukje die je in een 8 vorm zegmaar ‘op maakt’ (dus onderlangs naar rechts bovenlangs naar links etc). En als dat plukje op is pak je aan die kant weer een nieuwe en zo ga je verder en dan krijg je wel een grappige vlecht maar ik kan niet echt uitleggen hoe hij eruit ziet XD Soort van 2 geweven plukken naast/tegen elkaar XD
ik ging het opzoeken op google , maar hij is toch gewoon hetzelfde als de gewone vlecht als je hem ziet?
ik zie tenminste geen verschil?
of google klopt niet
Het is me vandaag gelukt een franse vlecht te maken yess. Ik doe ook weleens een visgraatvlecht, maar dat vind ik mooier met wat langer haar.
En ik vind de zijvlecht niet echt een vlechtsoort, want je kunt het op verschillende manieren vlechten alleen dan niet met al je haar.
Lauren Conrad vlecht (: