Mijn haar is heel erg kapot, maar ik wil het niet laten knippen omdat ik aan het sparen ben voor lang haar.
Bestaat er iets waardoor ik het terug kan herstellen zonder te knippen of bestaat er een vitamine waardoor je haar gezond blijft en snel groeit?
vitamine B is voor haar.
Maar of dat nou goed werkt dat het kapot haar weer heelt?
Mm ja, ik denk van niet eerlijk gezegd.
Maar zou er echt geen soort van wondermiddeltje bestaan voor je haar?
Ik zou gewoon regelmatig een maskertje in doen, goede shampoo gebruik en eventueel conditioner etc.
Eerlijk gezegd denk ik dat een potje vitamines geen wonderen doet voor je haar.
Kapot haar kan niet terug mooi worden, de enige optie is knippen, zodat de rest wel mooi en gezond blijft.
je zult het toch echt moeten knippen
als je haar echt kapot is, is het onherstelbaar, het zal nooit meer echt mooi worden, dus ik raad je echt aan om te knippen.
mijn haar was ook helemaal kapot, en er is zo’n 10 cm af gegaan, maar ik heb er echt geen spijt van.
er zijn wel wat middeltjes die je haar weer op kunnen bouwen hoor, maar dat gaat je een vermogen kosten.
bijvoorbeeld:
-Keratine shampoo, conditioner of masker. kan je halen bij kappers etc. die shampoo heb ik, die kostte 19,- … de conditioner en maskertjes zijn nog duurder.
dit is wel super goed spul, het bouwt echt je haar op, als een soort cement, dus het verbeterd zeker de contitie van je haar.
-Vitamine B enz, te koop bij een drogist. ook niet goedkoop
-Repair spay of serum ofzo, ook die van de kapper, die van de drogist werken láng niet zo goed en sommige hebben ook geen blijvend effect.
-Leave in conditoner (laat je erin, niet uitspoelen), nachtconditioner ('s avonds indoen, 's morgens uitspoelen) etc.
zo kan ik nog wel even door gaan. maar zoals ik al zei, je kan het echt beter gewoon laten knippen. het makkelijkst, goedkoopst, en je krijgt er echt geen spijt van als je ziet hoe gezond je haar ervan word.