vitamine water.

geen idee of het gezond of iets is?
ik drink het af en toe omdat ik 't lekker vind :stuck_out_tongue:

Het is in principe gewoon ranja met toegevoegde vitamines. Een en al suiker dus.

het heeft niet heel veel calorieën… iets van een 15 of 20kcal per 100 ml, dus in een flesje van 500ml 100kcal (evenveel als een appel ofzo dus, niet erg veel). En er zitten wel vitamines in, maar niet heel veel. Ik kocht het vandaag toevallig en had het etiket eens bestudeerd :p. Had de citroen (vitamine B + zink), iets van een 25% van bijna elke B vitamine als je het hele flesje opdrinkt (je hebt meerdere B vitamines). Vind het vooral gewoon lekker, en fris, en minder ongezond dan cola ofzo…

Geen idee… Ik vind het duur, niet lekker, het is hartstikke ongezond en vitamines? Die zitten er maar minimaal in.

Ik vind het superlekker, alleen wel duur dus koop het niet zo vaak :’).

ik heb dat ooit eens geproefd bij een vriendin, maar ik vond het niets bijzonders ofzo. ranja is lekkerder.

ik weet niet hoe het smaakt enzo maar ik hoorde wat dingen over dat het het schijnt te helpen tegen dingen ofzo, of dat heel veel van die amerikaanse meiden een dieet daar mee doen, slaat natuurlijk nergens op maar ik vroeg het me af.

Uh weet ik niet, maar die met lychee of kiwi is lekker. :v Het is trouwens niet gezond.

Doe mij maar Aloë Vera drink :grinning:

Ik vind het gewoon lekker, ik vind frisdrank veel te zoet, en dit is gewoon water met een smaakje. De vitaminen die erin zitten boeien met verder niet, maar wel goed om te weten dat het op z’n minst minder slecht is dan cola etc.

Het is best wel lekker, en de reden dat al die ‘fashionista’s’ er mee te koop lopen, is omdat het overgewaaid komt van de celebs.

Ik had een keer 1 van die flesjes gekocht en ik vond het echt goor.
Ik hoef het niet meer xD

gewoon omdat het goddelijk lekker is :grinning:

Er zit veel suiker in (het is zelfs van Coca Cola), maar het is misleidend. :slightly_smiling_face:

er zitten weinig calorieen in en er zijn extra vitamines toegevoegd. maar het is vooral gewoon lekker (:

Ik had het ook ene keer gekocht omdat ene vriendin dat altijd dronk,
maar vindt het idd wel super lekker, maar wel duur,
en vind voornamelijk het flesje super fijn om mee naar school en trainingen te nemen (met water:P)

Tis lekker, niet zo zoet en je hebt er heel veel soorten van. Maar ik ben er geen enorm fan van hoor, tis meer een soort van hype of zo :stuck_out_tongue:

ok nu ben ik benieuwd hoe het smaakt ;p

Dit dus, ik snap niet dat iedereen dat zo geweldig vind.