vitamine water.

oke dit is echt een onzin topic maar wat hebben al die meiden toch met vitamine water? ik zit op tumblr te kijken en al die meiden op die foto’s hebben vitamine water in hun handen, en mijn vriendinnen drinken het ook allemaal (opeens), is dit ergens goed voor ofzo (afvallen, puistjes, weet ik veel) of is het gewoon lekker? aangezien er allemaal meiden mee lopen.

haha oke dit is stom maarja wilde het even weten.

Pff geen idee zou wel ‘gezond’ zijn ofzo xD

ik heb geen idee wat het doet, maar ik koop altijd van de aldi die met lychee smaakt omdat die gewoon super lekker is

Het is echt heel lekker!

Ik koop het niet omdat het gezond zou zijn, maar omdat ik het gewoon heel lekker vind. :stuck_out_tongue: Maar ik denk dat het best wel gezond zou kunnen zijn, aangezien het gewoon niet super zoet smaakt, juist niet.

Het is gewoon heel lekker! Maar volgensmij zitten er echt niet ‘meer’ vitaminen in dan in ander drinken.

Ik vind het gewoon lekker, maar ik denk niet dat het meer uithaald dan water bijv.
Misschien wel als sinasappelsap, maar ik denk tussen water en sinasappel in (kwa vitaminen)

Ik heb eens iets gezien op tv en ze hadden dat helemaal getest enzo… En het is niet gezond. Er zit geen meerwaarde in, buiten dat je genoeg vocht binnen krijgt als je het drinkt.
Eet gewoon een beetje fruit & groenten voor je vitaminen :grinning:
Zo’n flesje is ook een beetje duur, liever water dan hoor :slightly_smiling_face:

Het is best lekker, maar te duur voor wat het is, vind ik persoonlijk.
Volgens mij kopen de meeste mensen het gewoon omdat het er zo hip en kleurrijk uitziet.

Ik drink dat al 3 jaar ofzo, en het is letterlijk mijn verslaving nummer 1. En dan vooral Mango, hmmmm. Ik ging dood toen ik ramadan had, ik kan echt niet zonder.

Ik had het nog nooit gedronken, maar ik zag ook idd iedereen er mee lopen. Toen kocht ik voor de grap eens zo’n flesje voor 1 euro nogwat - wat ik trouwens echt belachelijk duur vind -, en er zit bijna geen smaak aan -.- waarschijnlijk is dat juist hetgene wat veel mensen lekker vinden, maar ik vind het net limonade met heeeel weinig siroop. ;p

Ik drink er af en toe eentje met vitamine C (:
Die rode is heel lekker maar ik vind het eigenlijk wel te duur.

Ik vind het echt superlekker, maar het is echt te duur.

't is miss lekker, maar veel ongezonder dan cola ö

Ik vond er echt helemaal niks aan :’)

De opening van dat flesje vind ik te groot. Ik knoei er altijd mee. En hij is ook eens in mijn tas gaan lekken -.-’

Aldi verkoopt ook ‘Vitamin water’. Maar dan voor 2 euro zoveel voor 6 flesjes. Smaakt bijna exact 't zelfde als ‘de echte’!

Ongezonder dan cola? Dat is een grap zeker? Cola is één van de meest ongezonde drankjes ooit, en deze heeft amper smaak, lijkt me niet dat het nog veel slechter kan hoor… xD

Hhm ik denk dat het lekker is ?
Gezonder zal het niet zijn…ik geloof daar nooit in. Drink het nooit :’)