vitamine siroop kopen?

na meer dan een jaar ofzo eindelijk weer is een keer op m’n gs account ingelogd.

hallo. ik ben een meisje van inmiddels 18 jaar en ik ben al sinds ik het me kan herinneren te dun. ik ben 165 cm en ik weeg op dit moment 47,5 kilo en ik zou daar heel graag verandering in zien. mijn uitendelijke doel is om 55-60 kilo te wegen wat een hele opgave is. ik krijg ook vaak negatieve reacties over mijn lichaam. aan het begin kon ik me er wel overheen zetten maar nu begin ik het echt vervelend te vinden en raak ik langzamerhand ongelukkig in mijn eigen lichaam. terwijl ik juist het gevoel had dat ik de laatste tijd zelfverzekerder was geworden. het is echt niet uit onwil dat ik zo dun ben. het ligt er voornamelijk aan dat ik een snelle stofwisseling heb waardoor ik moeilijk aankom (als ik geluk heb kom ik maximaal 1 kilo aan per 2 maanden). ook ben ik niet de grootste eter wat er voor zorgt dat ik heel snel vol zit. ik heb echt van alles geprobeerd. van ipv 3 maaltijden, 7-8 kleine maaltijden op een dag eten tot aan naar een diëtist gaan maar helemaal niks lijkt te helpen. het probleem zit hem bij mij niet in de voeding. ik weet precies welke producten ik wel en niet moet eten om goed aan te komen en hoe ik dat invul op een dag. het probleem is dat ik niet genoeg eetlust heb op een dag en daardoor ook niet de hoeveelheden kan eten die ik zou willen eten.

nou las ik dus laatst allerlei dingen over vitamine siropen die helpen met je eetlust. ik las alleen maar positieve reacties van mensen zoals ik die niet zo veel eetlust hebben maar door dit in te nemen, meer eetlust hebben gekregen en ook meer aan zijn gaan komen. een voorbeeld hiervan is apetamin. het probleem is dat het heel lastig te verkrijgen is in nederland. ik kan het wel vinden op sites zoals bijv. ebay, maar het is daar heel erg prijzig en ik bestel dit soort dingen liever niet van dat soort sites aangezien je nooit 100% zeker weet wat je uiteindelijk binnen krijgt. ook verzenden de meeste verkopers alleen maar binnen amerika. dus mijn vraag naar jullie is, of iemand zou weten waar dit soort siropen verkocht worden in nederland of eventueel een ander alternatief (wat niet te veel geld kost) om meer eetlust te krijgen en zo ook meer aan te komen.

Ik zou zeker niet iets van ebay kopen, koop het hier, dan ben je zeker dat het veilig is. Heb je al eens je bloed laten testen? Als je geen tekorten hebt, gaan extra vitamines ook niet helpen (en kunnen soms schadelijk zijn!).

Verder is het krijgen van een grotere eetlust ook iets dat je moet ‘trainen’. Als je steeds gewend bent kleine maaltijden te eten zit je ook snel vol. Vanaf dat je meer en grotere maaltijden gaat eten, past je maag zich daar ook aan aan waardoor je sneller terug honger krijgt en ook meer nodig hebt. Misschien is het een idee te beginnen met lichte maaltijden,waar je niet snel vol van bent, maar grotere hoeveelheid? Zo went je lichaam aan de grotere porties, en kan je hopelijk later van gewone maaltijden ook meer eten.