Vitamine B pillen

Ik had een vraagje over vitamine b pillen van de hema. Er staat alleen op het etiketje dat het geschikt is voor vermoeidheid. Dus is het niet geschikt voor de haargroei? Want daarvoor wou ik hem eigenlijk en wil het niet voor niets inslikken.

Thanku.

Bij de Tuinen heb je heel veel pilletjes voor haargroei en nagels die sterker worden enzo. Volgens mij werkt vitamine b niet voor haargroei, maar het is wel een goede vitamine, veel vegetariërs slikken deze vitamine want het zit in vlees.

Voor de haargroei moet je biergist pillen slikken, dan gaat het echt snel! Maar je moet wel opletten dat je nagels en andere delen met haar ook sneller groeit!

Hmm biergist pillen lijken me wel wat! Waar kan ik die vinden voor het beste resultaat?

Ik slik zelf ook vitamine B - en nog heel veel andere vitaminepillen - en ik merk wel dat als ik het een tijdje niet slik mijn haar slapper wordt. Op de etiketjes staat ook niet altijd waar het precies voor dient omdat sommige dingen nou eenmaal niet worden aangetoond en niet voor iedereen helpen.

Ik ben ook nog helemaal aan het uitvogelen wat ik nou precies voor vitamines moet slikken, ik word gek van m’n haaruitval! Het wordt steeds dunner en krijg er bijna geen model meer in. Waarschijnlijk komt het door de stress, maar ben laatst al naar de huisarts geweest en hij zei dat het over 9 (!) maanden over zou moeten zijn. Zo lang wil ik echt niet wachten, dan heb ik dadelijk nog maar 3 haren op m’n hoofd staan.

Dus jullie raden biergistpillen aan?

Vitamine B pilletjes zorgen idd voor snellere haargroei etc maar het kan ook super ongezond zijn als je het een gewoonte maakt.

@Itsraining Mag ik vragen waarom het slecht is als je er een gewoonte van maakt? Want vitamine B is toch gewoon iets dat je lichaam nodig heeft, dus als je er een tekort aan hebt is het toch niet slecht? (: Ben er best benieuwd naar eigenlijk!

Vitamine B is dus echt niet slecht, als je er te veel aan hebt plas je het er gewoon uit.

Heb je hier ook een bron van? Ik vraag die omdat ik al jaren biergist slik (9 pillen per dag) en buiten het feit dat mijn huid en nagels er iets beter van geworden is heb ik nou niet de indruk dat het iets met mijn haren doet, misschien een heel klein beetje.

Kun je beter inzetten op Biotine, Omega 3 viscapsules en Standaard Saw Palmetto 320mg capsules.

Trouwens biergist pillen kosten geen drol, 400 tabletten voor nog geen 2,50 euro.

Ik persoonlijk slik de pillen van de DA [eigen merk] extra sterk volgens mij.
En volgens mij word mijn haar er wel beter van en mijn nagels sterker.

@PinkRoses , ik heb weleens gelezen dat te veel slikken niet goed is voor je.