Visual's photoshop ~

Dit topic is eigenlijk een verzoek topic voor jullie. Ik ben dol op photoshop en alles wat ermee te maken heeft, ik kan er ook (bijna) alles wel mee. Het lijkt mij leuk om jullie te helpen met iets wat jullie nodig hebben. Dus zijn jullie op zoek naar een geweldige blend van een celeb, een header voor je eigen blog, een mooie signature of een foto van jezelf die je een keer mooi bewerkt wil hebben, alles mag! Natuurlijk is er nog veel meer, jullie verzoeken en ik maak het (: Mijn enige regel is dat ik graag wil dat je duidelijk vertelt wat je wil, zodat ik goed weet wat ik moet maken. Natuurlijk zal ik nog wat voorbeelden plaatsen, maar ik zit op dit moment niet op mijn eigen pc dus dat komt snel. Hopelijk kan ik jullie helpen, en hebben we er allebei plezier aan! x visual

Uhmm, zijn er niet al zo’n topics? Of in ieder geval waar je om dingen kunt verzoeken…

ja, en dat zijn algemene topics. Dit is echt een persoonlijk topic, waar mensen dingen van míj kunnen verzoeken. Net zoals je fotografietopics heb waar je foto’s kan bekijken die alleen door de topicstarter gemaakt zijn. (:

Aardig van je dat je dit aanbiedt, maar zoals desaparece al zegt: er zijn al algemene topics voor. Je kunt daar dus gewoon in reageren. Een persoonlijk topic voor verzoeken is eigenlijk overbodig en is niet toegestaan.