Visagist zoekt fotografen/modellen

Hoi allemaal,

Ik ben visagist en ben op zoek naar fotografen en modellen om mee samen te werken voor het uitbreiden van mijn portolio. Ik woon in de omgeving van Arnhem/Nijmegen maar enige reistijd is niet zo’n probleem. Foto’s van m’n werk kan ik nu nog niet online zetten maar daar ben ik druk mee bezig :ok_woman:
Mocht er iemand zijn die het leuk lijkt eens samen te werken dan hoor ik het graag!

Hee!
Doe je als visigist ook het haar? Of alleen de make-up?
ik henb namelijk 4 juli was het volgens mij een fairytale fotoshoot in de buurt van rotterdam

Het is wel heeeeeeel lang reizen denk ik xD

Ik zou wel foto’s willen maken! Ik woon in het dorpje Zeeland onder Nijmegen, met het openbaar vervoer een half uurtje naar Nijmegen.
http://www.ingepieckfotografie.nl/portfolio.htm Hier kan je foto’s zien die ik gemaakt heb.

Ik ben geen ervaren model ofzo, maar zou je wel graag willen helpen! :wink: Ik woon in Barneveld, dus Arnhem is half uurtje met de trein ongeveer!

Ik heb je een note gestuurd!

Haar doe ik beperkt, dus simpele kapsels. 4 juli kan ik helaas niet:)

Mooie foto’s maak je Inge, en ook redelijk dichtbij. Lijkt me leuk om iets te plannen!

Ik zou ook wel foto’s willen maken voor je! Ik woon in driebergen. Niet zo dichtbij, maar wel een rechtstreekse verbinding. Mijn werk is te zien op www.fotografievanemily.wordpress.com

Ik zou eventueel ook modellen kunnen regelen, die ik op de foto zou kunnen zetten.

Ik zoek altijd nog visagistes om mee samen te werken!
Mijn werk kun je vinden op: www.facebook.com/JDLfotografie

-

Ik meld me als model :grinning: Ik woon bij het Gooimeer. Als je ooit nog eens een model nodig hebt, note me dan maar (:

Ik moet even overleggen met een vriendin van mij of ze dit ook goed vind.

Wij zoeken een visagist voor onze modeshow (8 september). Wordt gepresenteerd door Maik De Boer en er zijn nog een aantal grote namen. Als je interesse/vragen hebt even berichtje sturen.

En ik zou graag nog foto’s willen zien. We hebben ook op andere sites een oproep geplaatst, dus is ook 'n beetje afhankelijk wat er allemaal op reageert. :wink:

Oja. 7 modellen.

Ik ben een beginnend fotograaf die opzoek is naar een visagiste voor verschillende leuke projecten. Ik woon in Harderwijk.

Als het na de zomer is wil ik best er aan meewerken. Dan heb ik een OV. Ik studeer dan ook maar moet vast af en toe vrij kunnen maken.

Ik ken trouwens ook wel meiden die met plezier model willen staan, die enige ervaring ermee hebben.