Hi dames!
Aankomende dinsdag 20 augustus ga ik een shoot doen voor mijn nieuwe blog layout in een fotostudio in Maassluis. De fotograaf is een oom van mijn vriend, die zijn hele leven gefotografeerd heeft en dit graag voor mij gratis wil doen. Hier ben ik natuurlijk heel blij mee!
Nou zou ik graag willen dat het hele plaatje klopt en aangezien make-up en haar niet mijn sterkste punten zijn, zoek ik iemand die dit voor mij kan doen. Ik zie de make-up en haarstijl graag in pin-up / vintage stijl met winged eyeliner e.d.
Mijn make-up kan voor de gehele shoot hetzelfde blijven. Mijn haar ben ik nog niet helemaal over uit, maar wil ik misschien één keer nog veranderen voor bij een andere outfit.
Info
Wanneer? 20 augustus
Waar? Maassluis (nabij Rotterdam)
Waarvoor? Layout foto’s vintage stijl
Beloning: de foto’s voor in je portfolio en een link naar je FB page of website in mijn blogpost als mijn nieuwe layout online komt + ook die link op mijn contact page (of evt een vergoeding als je het niet gratis doet en ik je portfolio heel gaaf vind.)
Als je wil kan ik je een preview van mijn nieuwe layout laten zien voor het idee. In de layout die ik nu heb zijn absoluut geen professionele foto’s gebruikt. Verwacht dus zeker véél betere foto’s voor je portfolio dan die nu in mijn header staan. Deze fotograaf heeft een professionele studio, fotografeert al zijn hele leven en fotografeert nu hij met pensioen is nog steeds. Een link naar zijn website kan ik je ook sturen als je wil!
Als je interesse hebt, dan ontvang ik graag de volgende info van je:
Van hoe laat tot hoe laat ben je beschikbaar op 20 augustus in Maassluis?
Portfolio foto’s / link naar FB page / link naar website o.i.d.
Noten kan ook!