Hallo,
Op maandag 28 mei heb ik een fotoshoot meeting van een forum. Deze wordt gehouden op het strand van Katwijk aan zee. Hierbij zijn zo’n 15 ’modellen’ en 7 fotografen aanwezig. Ik ben een van de modellen. Alle modellen hebben verschillende kleding, haar en make-up stijlen net zoals de fotografen verschillende fotografie stijlen hebben.
Wij zijn nog op zoek naar een aantal mensen die goed zijn in het opmaken van andere mensen. Je hoeft niet persee een opleiding tot visagist te volgen of gevolgd te hebben, zolang je maar handig bent met make-up en diverse mooie (van simpele tot ook meer extreme) looks kunt maken. Hierdoor hopen we mooiere foto’s te kunnen maken.
Wat kan je als visagist verwachten?
-
je krijgt na afloop professionele foto’s van de make-up voor je portfolio
-
alle modellen zullen op tijd komen en zullen naar wens een basis make-up ophebben of anders aan gegeven.
-
vooral een hoop gezelligheid!
Als je zelf make-up en tools hebt die je mee kan/wil nemen zou dat wel het handigste zijn, maar anders kan er vast wel door alle deelnemende personen ook wat make-up en dergelijke mee genomen worden, dat moet dan even worden afgesproken.
Qua vervoer komen er van verschillende richtingen mensen met zowel openbaar vervoer als met de auto. Dus als je er interesse in hebt kun je eventueel met iemand meerijden.
Dus heb je tijd op 28 mei en lijkt het je leuk om mee te helpen en je portfolio uit te breiden? Reageer dan vooral!! Het is wel de bedoeling dat er gratis hulp komt, de fotografen en modellen betalen ook niks.
Ik hoor graag van je!