Hey,
Ik doe een visagie opleiding, (een make-up opleiding) en voor mijn opleiding moet ik vaak meiden mee nemen die als model willen zitten. De school heet ‘Mieke Petiet’ en het is in Amsterdam, midden in de stad, vlak bij het Leidseplein.
Nu mijn vraag dus, of hier misschien meiden zijn die het leuk lijkt om een keer een dagje mee te gaan naar mijn school. Blank, Aziaat, donker, dik, dun, het maakt in principe niet uit. Als het je wat lijkt, of je kent iemand, laat het me weten! Alvast bedankt
----
Nog wat info:
kijk wel uit met school of werk, want het zijn maandagen. Maar misschien valt er iets in je vakantie? Ik ben wel bereid om de reis te betalen mits je niet van te ver hoeft te komen en de prijzen flink gaan oplopen natuurlijk, haha. Verder zijn er niet echt eisen aan, je hoeft ook echt geen model te zijn of te willen worden,of een heel mooi gezicht te hebben of een perfecte huid ofzo , wat interesse in make-up zou wel leuk zijn denk ik. Maar gewoon een schoon gezicht is genoeg en als je niet zonder make-up durf te reizen kun je het er daar natuurlijk ook nog afhalen.
Adres van de school:
Prinsengracht 675
1017 JT Amsterdam
Dagen waarop ik meiden nodig heb:
maandag 23 april: 1 tot 3 modellen nodig (vriendin mee nemen?). Van 1 tot half 7 (later komen of eerder weg kan, maar laat het even weten)
maandag 7 mei: donker model tot 20 jaar. van 10 tot 4 volgens mij… voor m’n EXAMEN!!
Zelf woon ik in Alphen a/d Rijn dus mocht je daar in de buurt wonen, kunnen we ook samen reizen of kan ik m’n gezicht een keer laten zien mocht je of je ouders dit niet vertrouwen haha. En mocht je samen met een vriendin willen, kan dat ook nog. Een vriend (jongen) heeft ook modellen nodig en misschien voel je je dat ook wat vertrouwder als er iemand die je kent mee gaat. En na school zijn er nog wel wat winkels open, mocht je nog even de H&M in willen hahaha.
Laat het me maar weten of je het leuk lijkt of nog vragen hebt! Bedankt!