visagie modellen gezocht

Hey,
Ik doe een visagie opleiding, (een make-up opleiding) en voor mijn opleiding moet ik vaak meiden mee nemen die als model willen zitten. De school heet ‘Mieke Petiet’ en het is in Amsterdam, midden in de stad, vlak bij het Leidseplein.
Nu mijn vraag dus, of hier misschien meiden zijn die het leuk lijkt om een keer een dagje mee te gaan naar mijn school. Blank, Aziaat, donker, dik, dun, het maakt in principe niet uit. Als het je wat lijkt, of je kent iemand, laat het me weten! Alvast bedankt :slightly_smiling_face:
----
Nog wat info:
kijk wel uit met school of werk, want het zijn maandagen. Maar misschien valt er iets in je vakantie? Ik ben wel bereid om de reis te betalen mits je niet van te ver hoeft te komen en de prijzen flink gaan oplopen natuurlijk, haha. Verder zijn er niet echt eisen aan, je hoeft ook echt geen model te zijn of te willen worden,of een heel mooi gezicht te hebben of een perfecte huid ofzo , wat interesse in make-up zou wel leuk zijn denk ik. Maar gewoon een schoon gezicht is genoeg en als je niet zonder make-up durf te reizen kun je het er daar natuurlijk ook nog afhalen.

Adres van de school:
Prinsengracht 675
1017 JT Amsterdam

Dagen waarop ik meiden nodig heb:

maandag 23 april: 1 tot 3 modellen nodig (vriendin mee nemen?). Van 1 tot half 7 (later komen of eerder weg kan, maar laat het even weten)
maandag 7 mei: donker model tot 20 jaar. van 10 tot 4 volgens mij… voor m’n EXAMEN!!

Zelf woon ik in Alphen a/d Rijn dus mocht je daar in de buurt wonen, kunnen we ook samen reizen of kan ik m’n gezicht een keer laten zien mocht je of je ouders dit niet vertrouwen haha. En mocht je samen met een vriendin willen, kan dat ook nog. Een vriend (jongen) heeft ook modellen nodig en misschien voel je je dat ook wat vertrouwder als er iemand die je kent mee gaat. En na school zijn er nog wel wat winkels open, mocht je nog even de H&M in willen hahaha.
Laat het me maar weten of je het leuk lijkt of nog vragen hebt! Bedankt!

Ik kan op alle data! Ik ben een blank meisje met donkerblond haar. Wil je dat ik een foto opstuur of iets anders? Ik kom uit oudendijk, en ik kan met de bus naar amsterdam en dat duurt 45 minuten. Als je me nodig hebt, dan hoor ik het graag van je. Als het voor jullie makkelijker is, dan kan ik een vriendin meenemen.

Ooh dat lijkt me echt leuk! Ik kan alleen komende maandag haha xD
Succes met zoeken nog!

Zo dat is snel gevonden haha. Nou, als je 5 maart zou kunnen en het leuk zou vinden zou dat al wel heel fijn zijn! Het is grime, dus ik denk dat er aardig wat op je gezicht gesmeerd gaat worden. Maar als je het leuk vind kan je in april nog een keer, als het goed is worden de modellen daar wel ‘gewoon’ opgemaakt. Maar als het een ‘eens maar nooit meer’ ervaring was ben ik er al bij mee haha. En ik heb nagevraagd of die vriend al iemand had maar dat is nog niet zeker. Maar dat kan ik je nog wel laten weten, het is natuurlijk wel gezelliger denk ik en het klinkt allemaal heel makkelijk te gaan haha.
Alvast bedankt, modellen zoeken is al niet makkelijk dus je helpt me hier erg mee haha en hoor graag van je.

Jammer ik moet die maandag naar school…

ik zou zoo graag daar heen willen ;p maar jammer genoeg woon ik net iets te ver weg ;(

jaa, heel veel moeten gewoon naar school of werken op maandag, al m’n vriendinnen ook natuurlijk, daarom m’n oproepje hier. Heel misschien zitten hier meiden tussen die kunnen, ik heb hier gelukkig ook al een meisje gevonden voor m’n examen dus de belangrijkste datum is in ieder geval al binnen haha.

Hey! Het lijkt me echt heel leuk om te doen. Ik wacht nog even je antwoord af over of die vriend van je nog iemand nodig heeft, maar ik doe sowieso mee! De reiskosten naar centraal zijn 10 euro voor een retourtje, ik weet niet zo goed hoe ik vanaf daar moet reizen, wat raad jij aan? x

Oke is goed, super dat je het wilt doen! Ik heb geen idee hoe je vanaf centraal kan komen eigenlijk, maar ik zal het nog wel even uitzoeken. En ik denk dat je gewoon een kaartje koopt? dan geef ik je het je dan wel allemaal terug. Ik laat het nog wel weten, Thanks! x

Hey, ik zou wel een keer mee willen, ik woon zelf ook in alphen aan den rijn haha,
ik zou ook een vriendin kunnen vragen, maar zou je me een note kunnen sturen als je nog dagen over hebt !

Ik dacht dat ik er nog veel nodig had maar volgens mij valt het wel mee… Het duurt nog even maar als het goed is heb ik alleen nog meiden nodig voor 16 april en 23 april. En 19 maart zal ik snel even na vragen of dat wat gaat worden. Wel handig dat je ook in alphen woon natuurlijk. Dan komt het met het reizen sowieso wel goed! haha

Ja ik koop gewoon zon kaartje voor in de bus idd. Misschien is het handig als we even elkaars gegevens hebben, dus ik stuur je wel even een persoonlijk bericht met mijn nummer enzo. X

Ik kan niet meer reageren op notes of gastrnboek berichtjes, dus ik doe het zo even. Ik zit als een gek je telefoonnummer te zoeken, maar ik vind hem nergens. Ik ben sinds 12 uur heel erg misselijk en moest overgeven etc(sorry voor de vieze gedachte!!) dus ik kan niet mee naar je les :frowning_face: ik dacht dat het wel snel over zou gaan, maar blijkbaar niet. Mijn moeder heeft kanker, dus ik kan niet naar buiten om nog zieker te worden, want dat maakt de kans groter dat zij ook ziek wordt en dan zou ze er aan overlijden ( ze is namelijk ongeneeselijk ziek) sorry voor dit vieze verdrietige verhaal! Ik hoop dat ik wel een andere keer met je mee kan als je dat nog zou willen. Liefs

Leuk!
Jammer dat ik geen 1 van deze dagen kan

Mmm… leek me wel leuk. Alleen woon ik helemaal in zwolle… :frowning_face:

zijn er voor de laatste dagen nog meiden die het leuk lijken? De vakantie komt er aan dus misschien heb je vrij en lijkt het je leuk?! IK zoek nog wanhopig voor deze dagen. Thanks!