visa kaart

Hoi,
Ik wil heel graag schoenen bestellen, maar die zijn al best oud dus ze zijn bijna nergens verkrijgbaar, behalve op één site maar daar moet je met een visa kaart betalen of peapal ofzo en dat hebben wij niet dus nou kan ik ze niet kopen maar wil ze heel graag dus hoe kan ik dan een visa kaart aanvragen en wat houd dat in? Hoop echt dat iemand reageert!:blush: Xx

Een VISA card is een creditcard en die kun je niet zomaar aanvragen. Paypal kun je daarentegen gewoon aanmaken op het internet en gebruiken om te betalen.

[quote author=Traveler link=topic=400425.msg277386239#msg277386239 date=1456079735]
Een VISA card is een creditcard en die kun je niet zomaar aanvragen. Paypal kun je daarentegen gewoon aanmaken op het internet en gebruiken om te betalen.
[/quote
Ah okay! Super bedankt voor je reactie!

Je kunt ook een prepaid creditcard aanschaffen. Ik geloof dat dat bij de primera kan. Je koopt de kaart en kan daar geld op zetten. Vervolgens kan je met dat geld de schoenen betalen.

Ik zou PayPal aanraden, ideaal systeem!

Yup, paypal kun je wel zo aanvragen! Zolang je een bankrekening heb, maar volgens mij moet je wel 18 jaar zijn? maar dan geef je gewoon een ander geboortejaartal op!