virussen?

omg wtf, gister kreeg ik een melding dat toen ik de laptop aan het scannen was er een hackertool was gevonden, toen had ik m verwijderd&in quarantane gebracht. ook tegen mn vader gezegt en die zou er naar kijken (nog niet gebeurt) en net kreeg ik een melding dat er een trojan horse op mn laptop zit. nu spacete mn laptop hem, de firewall schakelt zichzelf voor de 2e keer uit en wat moet ik nu doen? kan ik niet beter de laptop uitschakelen ofzo? mn ouders slapen al dus ga ze ook niet wakker maken.

Ik zou hem maar uitzetten.
Ik had ook ooit zo’n trojaans paard op me vorige computer, nou mooi stuk dat ding.

oh fuck.

Welk antivirus programma heb je?

Panda Anti-Virus, werkt wel erg goed alleen ik kreeg bericht van Windows Safety nogwat

btw, de firewall van Windows schakelde zich uit en toen heb ik m weer aangedaan, en toen ging ie weer uit, en toen weer aangedaan en toen kwam ik dr achter dat de firewall van Panda niet aanstond dus toen heb ik die ook weer aangezet en toen kreeg ik bericht dat Panda conflicten kreeg met Windows omdat allebeide firewallen aanstonden dus heb ik maar gekozen voor het aanbevolen ding.

Kan je niet proberen dat virus te verwijderen met je antivirus programma? Normaal na een scan zetten ze alle ‘gevaarlijke’ bestanden in een rijtje waarna je ze kunt verwijderen

Oe… Succes! Dat heb je wel nodig!

Uitzetten en je vader er naar laten kijken. en hopelijk krijg je dat ding eraf.

OMG veel succes ! er staat ook hoe je hem kan verwijderen :slightly_smiling_face:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trojaans_paard_(computers)

download je met limewire of dergelijke programmas? daar haal je ze heel vaak mee binnen
das ook een van de redenen waarom ik daarmee niet meer download

download;
advance systemcare
en avg!
die halen alles eruit!

en verwijder al je internetbestanden, dus al je geschiedenis wissen enzo!
ik had ook ooit trojan horse, en nog meer virussen, en die vrat mijn hele
computer op.

en nog één ding; verwijder het programma die je voor het laatst hebt gedownload/geinstaleerd!

succes dermee!

laatste gedownloade progamma? euhhhn dat was volgensmij java update, en daarvoor een msnding, maar mn msn deed ook heel vaag dus toen heb ik m al verwijderd dus daar kan het niet aan liggen. bedankt voor de tips. btw zit nu op een vaste computer xd

ik ehb em gewoon kiunnen verwijderen met AVG