virus

meiden, sinds kort heb ik een virus op mijn pc.
deze stuurt allemaal links door via msn, misschien wel bekend bij iemand?
maar ik heb al een paar keer de virus scan erover heen gehaald,
een herstelpunt gemaakt en gedefragementeerd maar het mag niet baten.
hoe krijg ik dit virus er nou uit?

• sorry als er al een topic over is,
    mijn zoekfunctie doet het niet.
    liefs, xxx

http://www.pchelpforum.nl/ moet je je even aanmelden
en dan kan je daar je vraag stellen. Dan moet je een soort programma downloaden die een ‘code’ maakt van jou computer, die mensen kijk dan naar die code & kunnen zeggen wat je moet doen: hoe je het virus van je pc af krijgt.

ik had het ook gehad, heb gewoon mijn wachtwoord van msn veranderd en nu is het weer goed (:

MSN eraf gooien, opnieuw installeren en wachtwoord veranderen. Herstelpunten verwijderen! Zodat je computer niet terug kan gaan naar 't punt waarop je nog je virus had. Dit doe je door schijfopruiming te gebruiken.
Defragmenteren helpt niet bij een virus btw.

heb ik al eerder gedaan, maar ze reageren er nooit op fso.
echt raar.

hoe verander je dan het wachtwoord?

oh oke raar, bij mij helpen ze altijd :’) ik had dat virus ook, een trojan paard. Kreeg het er echt op geen enkele manier af, maar via hun wel :]

als iemand problemen met virussen/computers heeft mag je mij ook altijd noten :slightly_smiling_face: weet er vrij veel van af…

En het wachtwoord van msn veranderen…ga naar hotmail.com en doe wachtwoord vergeten :wink:

ik heb net mijn wachtwoord gewijzigd, en aangemeld bij msn.
en nu doet ie het nog steeds niet, virus is er nog steeds.
maarre, nu weet ik niet welk wachtwoord hij heeft gepakt, want bij
msn staat nog steeds mijn oude…

Je moet MSN verwijderen en opnieuw installeren…EN je wachtwoord veranderen!

i’ll give it a try (:

Dat werkt vaak…als je msn hebt gedeïnstalleerd…probeer even de hele map van MSN te scannen in program files…en als er niks uit komt gewoon deleten en daarna msn opnieuw installeren.

ik heb de wachtwoorden veranderd, msn opnieuw geinstalleerd en het virus is er nog steeds…

Hm, wat stuurt ie? Gewoon van foto blablabla? Heb je je MSN map ook nog verwijderd of niet?

ja map van msn ook verwijderd.
en hij stuurt iets naar mijn contactpersonen,
ik kan niet zien wat, hij opent het venster,
stuurt wat en gaat gelijk weg, dus kan t niet zien…