Virus

Ik heb een virus op mijn computer. Als ik op facebook zit dan krijg ik de hele tijd van die sex reclames in beeld. Eerst waren het alleen vrouwen in lingerie, hier ergerde ik me al aan. Gisteren kwamen er twee zoenende vrouwen bij en vandaag schrok ik me helemaal dood toen ik opeens een vrouw een banaan oraal zag bevredigen om het zomaar even te zeggen. Deze reclames staan aan de zij kant van fb naast mijn chat gesprekken en en onder welke vrienden online zijn. Ook staan ze bij mijn vrienden op hun profiel pagina tussen hun status updates en prikbord berichten in, zodat het net lijkt of zij dat gepost hebben. Ook krijg ik reclames van een soort nep facebook verzoek, dit zijn vriendschap verzoeken, relatie verzoeken of dat je een nieuw bericht hebt ontvangen maar je ziet duidelijk dat het niet echt van fb is maar dat het nep is.

Heeft iemand enig idee wat voor virus dat is? Hoe ik hier aangekomen ben en hoe ik hier weer van af kom? Ik heb al een virus scan gedaan maar daar kwam niks uit. Ik heb een schijfdefragmentatie en schrijfopruiming gedaan en de software die ik niet gebruik verwijderd… Alle tips van Allatoerka voor een trage computer / traag internet: Computer en/of Internet is zeer traag – Alatoerka.nl en tune-up gebruikt. Naast de reclames is mijn computer/internet ook erg traag. Ik weet niet of dit met het virus te maken heeft of niet? Maar ik heb bijna alles verwijderd er staan geen spelletjes meer op, alleen foto’s en documenten voor school, dus er staat zat ruimte op. Normaal is me pc altijd een stuk sneller naar defragmentatie enzo maar het lijkt nu of die er alleen maar langzamer op is geworden. -.-