Virus in mijn mailbox?

Oke, ik weet niet of het onder lifestyle hoort te staan. Maar ik heb een soort virus of iets dergelijks in mijn mailbox. Alle mensen aan wie ik wel eens een mailtje heb gestuurd krijgen steeds mailtjes binnen die ik zelf helemaal niet gestuurd heb.

Wat moet/kan ik hier aan doen?

Jaa, je hebt wel een virus denk ik.
Maar geen idee wat je hier aan kunt doen, sorry.
Beschouw dit maar als een UP!

Ik heb het nooit gehad dus ik heb niet echt tips, sorry!
Nog veel succes!

Verplaatst!

Zet je virusscan aan… :slightly_smiling_face:

Misschien even kijken naar vreemde mailtjes? En verwijderen :slightly_smiling_face:, Of alles verwijderen? Dus ook je ongewenste, verzonden, postvak in etc… :slightly_smiling_face:.
Andere optie: je wachtwoord wijzigen? Je weet maar nooit. :slightly_smiling_face:

Ik heb geen idee. Misschien is het net zo als op msn, dat als je een link aanklikt telkens berichten naar andere mensen stuurt. Dat ging geloof ik vanzelf over. Misschien hier ook wel?

Dat heb ik al een aantal keer gedaan, maar schijnt niet te helpen…

Ik had dit ook, toen heb ik m’n wachtwoord veranderd (dat raadde iemand me aan) en toen is het gestopt. Ik heb er niemand meer over gehoord iig.

Volgensmij si dat als je iets aan klikt dan heeft iemand dat gestuurd naar jou jij klikt d’r op en zo gaat het de hele tijd door. xD
volgensmij is het malware… er was zoiets op tv eehm van radar :’)

Hmm, dan weet ik het ook niet… Sorry!

Ik heb echt alles verwijderd, en ook alles bij verwijderd verwijderd. En wachtwoord verwijderd, ik hoop dat het helpt, dankjewel voor je suggestie :grinning: