Virus Girlscene

hahah toevallig had ik net zo’n reactie geplaatst in een ander topic.

Bij mij is het precies andersom en dat is nog veel vervelender aangezien ik alleen maar op het forum zit en dus heel erg vaak opnieuw moet inloggen…

^Als je het andersom hebt, is het misschien op te lossen, kijk hier maar eens : http://forum.girlscene.nl…hier/list_messages/200113
(:

Hmm, kunnen we niet kijken of we een soort technisch team kunnen oprichten?
Blijft amateuristisch, maar beter dan niks of course.

Er is al 'n technisch team hoor :")
Maar 't blijkt maar weer dat ze hun werk niet bijster goed doen. Vraag me echt af wat ze de godganse dag doen dan…

Tijd voor een grote schoonmaak. Technische shizzle, vormgeving, eigenlijk vrijwel alles mag wel vernieuwd worden.

Props voor de creativiteit van het logo trouwens, m’n vriend kwam hem tegen als standaard plaatje bij Photoshop. Wordt ook door meerdere sites verwerkt in hun logo

Nod32 is gewoon een goede scanner. Niet het beste maar wel een goede. Maakt voor de rest ook niet uit want er horen gewoon geen virussen van GS af te komen :’)

Ja en idd dat logo kom ik bijna overal tegen. Alleen is deze roze xD

WUT?
Naja, schande als het waar is wat jullie zeggen :’'D

Heey je bent nu getrouwd? :astonished:
Sorry haha even offtopic…

En virus? Shit, is dat waarom hij steeds niet in wil loggen?

Trouwens. Dat kreeg ik gister (of eergister :"D) ook. Dat hij een kwaadaardig virus had tegengehouden.

Hahah, ook echt. Ze moeten echt wat aan al dat roze doen trouwens, we zijn geen zes meer. De vormgeving is sowieso gewoon kei lelijk. Allemaal verschillende kleurtjes roze hier

De opbouw van het forum is leuk, maar ik ben die kleur meer dan zat

nah, dat inloggen ligt aan ‘extra beveiligingsmaatregelen’ die ze hebben genomen. maar dit is ook waardeloos

Echt :")? Ik kan juist door dat roze alles goed zien, hahahah.
Bij 'n ander forum heb ik soms 't probleem dat ik 't niet overzichtelijk vind. Hier zie ik precies wie wat waar gezegd heeft :"D

Blijkt dat het om 14 trojans gaat (spyware). Er zit dus echt wat op Girlscene zelf. Heeft dus niets te maken dat mijn antivirusprogramma wel of niet goed werkt. De site moet gerepareerd worden, nja…

Ik haat roze : p Maar GS kan wel eens een make-over gebruiken.

Yep, newlywed sinds half december!

^ Oh nog gefeliciteerd dan (: Beetje offtopic maar nou en : p

Overzichtelijkheid kan ook gecreëerd worden met andere kleuren dan roze. Ik hou meer van zwart balken enzo. Tuurlijk mag er roze gebruikt worden om het op te leuken, helemaal zwart is ook niet alles namelijk :stuck_out_tongue:

O, dat zijn toch aardig veel paardjes ja. Crap.