Virus Girlscene

het blijkt maar weer dat dit inderdaad wel eens werkelijkheid zou kunnen zijn.

Volgens mij bestaan er geen technisch team : o

ik heb er geen last van, misschien heb je neit zo’n goede bescherming op je pc?

En weer heb ik het gevoel trouwens dat ze proberen hun problemen maar weg te stoppen, want we hebben *alweer* nooit meer een update gehoord.

@mopje
Ik heb een van de beste programma’s (nod32) en aangezien hij juist een virus detecteerd betekent dat het goed werkt :slightly_smiling_face:

Wss moeten ze contact opnemen met derden om dingen te fixxen…

Heeft iemand ook dat als je op Gs komt, dat je dan op de homepage niet ingelogd bent, maar als je bijvoorbeeld bij “Forum” op “Actieve Onderwerpen” klinkt, je de (op het forum) wel ingelogd bent?
Ik heb 't sinds vandaag.

Je computer kreeg een virus, dus werkt het niet goed.

Het heeft deze gedetecteerd en gewist. Technoneurds hiero.

Zo kan ik sinds vorige week zaterdag niet meer op mijn oude account(s) inloggen, dan geven ze me de indruk dat het aan mij ligt, cookies verwijderen en/of andere browser proberen. Allebei gedaan en het helpt niks, ze sturen me steeds van het kastje naar de muur.
Zelfs toen ik een nieuw account aanmaakte kon ik er niet mee inloggen, dat heeft iemand anders voor me moeten doen

Heb ik ook!

Hele inloggen doet waardeloos bij mij. Wachtwoord deed het gister niet meer, dus nieuwe aangevraagd, maar hij deed het vandaag weer niet op het wachtwoord die ik gister had gekozen, dus weer een nieuwe aangevraagd -.-

Maar goed, virus geen last van tot nu toe… Cookies hebben veel sites maar het is dus een erger virus…?

Heb ik ook!

Ik heb bijna alle problemen (behalve o.a. dat virus) die hier genoemd worden ook. Ik heb al een mailtje gestuurd en ik vind het zó vervelend dat ik gewoon niets terugkrijg.

Ik vind dit ook allemaal met de dag slechter worden. Als je een site runt, dan moet je site gewoon technisch in orde zijn. Kijk als een keer wat gebeurd is het niet erg. maar er zitten zoveel fouten in girlscene, is gewoon niet meer normaal. Soms verbaasd het me, hoe deze site zo groot is kunnen worden

dat heb ik dus de hele tijd :frowning_face:

Wat ik dacht.

Of de ‘vijne dag’ mailtjes…

dubbelpost

Girlscene is echt slecht, maar het is te leuk om te verlaten :’)