Virus Girlscene

Vanochtend was heel mijn computer gecrasht door een virus, wat te vinden is op Girlscene. D.m.v. het logboek van mijn antivirusprogramma kon er gezien worden dat het dus daadwerkelijk afkomstig is van deze website. Nu durf ik niet meer echt op Gs te surfen op mijn computer. Ik dacht, ik zeg het even…

Deze site wordt met de dag slechter qua technische shit.

ik persoonlijk vind ook de artikels op de homepage shit

Om wat voor virus gaat het…?

Dat had ik ook op de pc! zou me god niet weten hoe ik een virus krijg van deze website aangezien ik niets download ofzo, maar het antivirusprogramma gaf deze website aan…

Ik kreeg gister wel een melding dat deze site iets bevat waardoor je virussen kan krijgen…

Misschien klinkt het gemeen, maar soms krijg ik echt het gevoel dat er een stelletje amateurs achterzit. Menig modeblog zit veeeel beter in elkaar.

Haha, girlscene verliest zoveel users hierdoor. x]

Mijn echtgenoot heeft de virus al gewist, dus zou God niet meer weten wat ik precies moet scannen hierzo

Tripte jouw pc ook? Bij mij ging -ie niet aan, aldus mijn man. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt.

:") Had dit al wel een beetje verwacht. Eerst liggen onze gegevens als emailadressen op straat, nu de rest van onze persoonlijke gegevens.

Ik denk dat ik GS maar eens een tijdje ga verlaten.
De kwaliteit van de website daalt elke dag meer en meer.
Jammer!

Ik kan ook al af en toe gewoon niet op de forums komen? Dan geeft hij aan dat de pagina verlopen is ofzo, echt vet irritant ><
Hebben meer mensen dat?

ja ik net nog zo irritant!

Heb ik niet gehad nee… nog niet (:
ik baal alleen van die foutmeldingen.

Nog geen last van gehad. Maar ik vind dit gewoon echt niet meer kunnen. Heeft het technische team er überhaupt wel naar gekeken vorig weekend ? Marjolein zegt ik weet maandag meer. Nou het is intussen bijna een week later.

De site gaat idd achteruit…
Van dat virus kan het afkomstig zijn van de cookies van de site.
Je kunt dit makkelijk zelf verwijderen, al blijft het natuurlijk fout en tricky…
Wat het bij mij mankeert:

• quotes onzichtbaar
  • Na 3 keer ingeloggen pas echt ingelogd
  • Ineens uitgelogd
  • Forum ligt er vaak uit
  • Foutmelding bij laatste pagina van een topic

Kan er nog wel bij hoor. Er gaat al zoveel mis!
Dit is gewoon geen professionele site/forum, bewijst zich keer op keer weer.