virtuele lessen basic fit

Hai Girls.

Ik wil me misschien in gaan schrijven bij de basic fit. Ik was hiervoor ingeschreven bij de fit 4 free maar door weinig aanbod heb ik me ook weer uitgeschreven.

In het filiaal bij mij in de buurt hebben alleen virtuele groepslessen. Dit heb ik nog nooit eerder gezien of gehad dus ik vroeg me af hoe zulke lessen bevallen bij degene die deze wel volgen.

Geen ervaring mee maar het ligt er wel aan wat voor les je wilt volgen. Als het zumba oid is kan het prima lijkt mij, maar een les als podypump oid zou ik echt niet aanraden. Je kunt van alles verkeerd doen en er is niemand die jou dat zegt en het goed aanleert. Tot zover het kan (gezien ik er geen ervaring mee heb) ben ik er geen fan van ieder geval. Ik ben echt voor persoonlijke lessen en vind virtuele lessen echt een beetje geld vangerij omdat ze geen personeel in hoeven te zetten.

Ik heb wel eens een virtuele les gedaan ja, was op zich goed te doen (al was het tempo voor mij te hoog maar ik heb absoluut geen conditie).
En natuurlijk, wat Traveler zegt is wel waar; geldvangerij omdat ze geen personeel inzetten
maar aan de andere kant heb ik ook maar een abbo van 16 euro per maand dus tja
als ik ga sporten ga ik toch niet echt voor de groepslessen

Ik heb 2 lessen meegedaan met virtueel, yoga en buikspierkwartier. het is wel minder leuk dan met een docent voor de groep en er zijn vaak ook veeeeel minder deelnemers (lees: alleen ik, en een andere keer 2 anderen).
Ik heb zelf mijn abbo weer opgezegd omdat ik vrijwel nooit ging want het geeft niet veel motivatie. Lessen blijven een kwartaal hetzelfde dus je bent er snel op uitgekeken.

Het zag er wel leuk uit, maar ik vond het een beetje awkward om daar met 3 mensen te staan. Het motiverende aan groepslessen is in mijn ogen ook het groepsgevoel.

IK ben het helemaal eens met wat de mensen hierboven zeggen. Zelf doe ik vaak Burn met het buikspierkwartier er achteraan. Ik vind het best leuke lessen. Maar in mijn sportschool zijn we vaak met een man of 6 dus dat is al een stuk gezelliger.

Bedankt voor de reacties, ik wil dus een basic fit abbonement nemen. En ik twijfel of het het waard is om groepslessen erbij te nemen.
Welke groepslessen zouden jullie mij aan kunnen raden? Wat vinden jullie het leukste?

Hebben ze daar dan geen groepslessen met een trainer dan? Vind ik wel een slechte zaak hoor.

Er zitten 2 basic fit filialen bij mij in de buurt, de ene waar ik vooral zou willen sporten heeft alleen virtuele lessen als ik het goed zie, en de andere ( die eigenlijk dichterbij is, maar kleiner) heeft gemengd.

Ik vraag me alleen af, ik zag in een filiaal bij mij dat er gratis virtuele groepslessen stond, en bij het filiaal bij mijn vriend in een andere stad staat er gratis virtuele groepslessen, live groepslessen 7,99

Betekend dit dat dus de virtuele groepslessen gratis zijn?

Edit: Ik zie net dat de virtuele groepslessen gewoon gratis zijn en de live moet je voor betalen :’)

Hm, zou er niet vanuit gaan. Er zijn altijd kleine lettertjes bij goedkope sportscholen.

Ja, die zijn gratis. De live lessen moet je betalen

Voor een dubbeltje zit je nu eenmaal niet op de eerste rij. Voor 15 euro per maand is het (lijkt mij) gewoon niet haalbaar om goede en überhaupt trainers voor z’n groep te hebben. Daarvoor zit je dan ook bij zn sportschool.

Dat snap ik ook wel. Daarom vind ik het ook slechte sportscholen. Maar dat ze serieus geen enkele les hebben met een trainer vind ik nog steeds een slechte zaak.