VIP tickets MTV EMA afterparty

Hi Meiden,

Het is jullie misschien niet ontgaan maar komend weekend, zondag, zijn de EMA’s in Amsterdam. Er is een door Robin Thicke gesponsorde/georganiseerde afterparty in The Sand in Amsterdam waar hij zal optreden met nog veel andere dj’s etc.

Ik heb kaartjes gekocht maar kan wegens omstandigheden niet meer daarheen, helaas. Daarom hoop ik dat iemand van jullie ze wil overkopen en naar dit leuke event in Amsterdam wil. Nieuw kosten de VIP tickets 90 euro PER STUK ik bied er twee aan voor 90 euro, dat is namelijk wat ik er voor heb betaald via bieding van vakantieveilingen. (dan maak ik dus geen winst, maar dat hoeft ook niet, ik wil ze gewoon kwijt) Per persoon komt dit dus neer op 45,00, dat is zelfs nog goedkoper als een niet VIP ticket via SeeTickets.

Er zal dus een optreden zijn van Robin Thick himself en van DJ San die als grote belofte voor nederland word gezien en door het Engelse UK DJ Mag als opvolger van Tiësto en Armin van Buuren wordt genoemd.

Praktische info:

• 2 VIP tickets voor de afterparty van de EMA’s
  • The Sand, Amsterdam
  • Nieuwprijs 90 euro per stuk via SeeTickets
  • Per persoon 47,50 euro
  • E-tickets, dus snel via email verzonden.
  • Inclusief 2 drankjes
  • Toegang tot de speciale VIP area naast het podium, misschien ontmoet je Robin Thicke of de andere artiesten dus wel in het echt.

Ik zou er echt graag heen willen maar het kan gewoon niet, helaas. Mailen gaat sneller: e.j.boonstra92@gmail.com :slightly_smiling_face:

http://i44.tinypic.com/mkyss4.png

Upjes vind ik ook leuk :dancing_women:

up! :slightly_smiling_face:

Ik wil ze graag kwijt dus je kan natuurlijk ook altijd bieden!!

Up!

Jammer dat je niet kan gaan!
Upje voor jou! Suc6!

Up!

Thanks ladies :grinning:

Nog een X :upside_down_face:
prijs is verlaagd :grinning: Ze moeten snel weg!!

OMG als ik genoeg geld had had ik het zo gekocht, alleen ben ik blut

Je mag ze voor 90 kopen, das 45 per stuk, misschien dat je het bij iemand kan lenen tot het weer loon/stufi week is :flushed: Note me als je het over de prijs of over iets van een 50%nu, 50% later iets wil hebben :grinning:

Is er een minimale leeftijd? 16/18+ ofzo? (:

Minimaal 16 jaar.

Ik heb ze onder voorbehoud verkocht inmiddels :grinning: