Viool spelen

hee!
ik wil graag viool spelen zijn hier ook meisjes die dat al doen?

ik niet, ik ben sowieso niet muzikaal aangelegd hihi

hoe oud ben je

15

Ik heb ns gehoord dat je viool moet leren als je jonger bent, maar dat heb ik ns gehoord. Ik weet niet of t waar is

jaa kan ook wel kloppen want iedereen die een instrument speelt doet al van jonge leeftijd aleen ik wil het nu ik heb toen ik jonger was nooit aan viool spelen gedacht ofzo.
dus ik ga het gewoon doen kijk of ik het kan

Vele mensen zeggen idd dat je met viool spelen heel vroeg moet beginnen, omdat je het instrument, zeg maar, naar jou hand moet zetten om het mooi te doen klinken. En dat neemt bij de meesten veel tijd in.
Ik moedig jou enkel aan! Dat is ook mijn lievelingsinstrument en als ik de kans had om dat te leren zou ik het zo hebben gedaan.

Nou goed hier heb je niets aan
upje…

ik wil het ook leren! Laten we samen op les gaan :’'3
Kan je ook noten lezen? Anders moet je daar wel voor op les gaan

oh ik wil het zoooo graag! maar ik heb echt geen tijd, met men studies enzo. ik heb al te veel hobby’s en ik leef meer voor piano dan viool, dusja.
maar moest ik ooit terug tijd hebben ga ik het zeker aanleren! (en ze zeggen over elk instrument dat je jong moet beginnen, als je begint als je ouder bent neemt het gewoon meer tijd)

hahaha hoe wil je samen op les gaan ;p?

kwam ik net tegen op youtube
echt geweldig !
http://www.youtube.com/watch?v=Ih8ojbW_x5s&feature=related

Ja, is dat elektrische viool? Dat vind ik echt vet

uhm ik denk het wel maar het is echt vet gewoon reggaeton op de viool ook wel weer raar eigelijk haha