violetta

kijkkken julliee ook de nieuwe disney serie violetta ik wel mijn vraag is wie vind jij de leukste personage ik wilze graag optellen
  • violetta
  • leon
  • tomas
  • lucinda
  • camilla

0 stemmers

VIOLETTA

Eh wat?

Ik hou meer van olga en jacqueline “jackie” saenz

Reclame is niet toegestaan

^ Ja poeh, al die Violetta fans in dit topic…

Volgens mij heb ik ooit een aankondiging ervan gezien. Nee bedankt, ik ben geen vier meer.

Okee, jullie hoeven ook niet zo te reageren. Ik heb niet gezegd dat jullie het MOETEN lezen. Jullie voelen je wel heel erg aangesproken zeg. Als ik jullie zeg betekent dat niet gelijk dat ik alleen JOU bedoel. En als je geen Violetta fan bent, wat doe je dan hier?
Explain.

Om onderzoek te doen wat een Violetta überhaupt is.

Het is een serie op Disney Channel, maar dan hoef je ook niet zo te reageren.

Niemand is je een uitleg schuldig hoor. Daarbij is reclame niet eens toegestaan, dus ook niet voor je verhaaltje.

Jemig zeg, dit is een forum. Je had kunnen verwachten dat je reacties zou krijgen.

Uh

Oke, maar ik heb deze niet aangemaakt, ten eerste. En waarom afkraken als je niet eens weet wat Violetta is.
En wie zeg dat reclame niet is toegestaan. Zoveel mensen doen dat.
Laat zien dat reclame niet is toegestaan.

Overig

Uitgesproken reclame maken voor blogs, sites, winkels, webshops, bedrijven etc. is niet toegestaan. Je mag natuurlijk wel positieve dingen over bepaalde zaken schrijven, maar niet één bepaald iets promoten, bijvoorbeeld een eigen site o.i.d.

http://forum.girlscene.nl/forum/regels/

:’)

Het is geen eigen site en er is niks negatiefs aan
Nog iets te zeggen?

HAHAA

Je mag niet een bepaald iets promoten, in jouw geval dus je ‘boek’

Weet je überhaupt wat ‘etc’ betekent?