vintage ~

ik vroeg mezelf af wat iedereen op girlscene van vintage truien , shritjes broeken etc vind, de laatste tijd zijn er eigenlijk overal wel vintage winkeltjes, en het kan er bij veel meiden ook heel leuk uit zien als je het goed combineert, maar wat vinden jullie ervan?

Leuk, hier in zeeland zie je er bijna niemand mee.

hier in brabant eigenlijk ook niet, maar als je het goed combineert met n legging, rokje of vestje en wedges, of andere pumps of flatjes kan het er erg leuk uit zien vind ik zelf.

ik vind het super leuk , vooral de rokjes en sieraden !
de schoenen zijn minder XD

ik vind vooral vintage blazertjes of cardigans helemaal geweldig!

Ik hou van die ouderwetse stijl. Die hele nickelsonadidasjeanssneakers generatie is niets voor mij.

ik vind t erg leuk!
draag t zelf ook :grinning:

Ik vind het leuk, alleen soms wel stom dat het toch nog belachelijk duur is voor vintage/2e hands kleding. Beetje jammer.

Ik vind t heel leuk, als je t tenminste goed combineert!

ik heb een paar dingentjes, van ong 10 jaar geleden die ik verkoop nu.
ik zal de prijzen zeggen:

• 3 euro ex.
  • 5 euro ex.
  • 7 euro ex.
  • 5 euro in.

dat zijn de prijzen die er zijn, het is niet het mooiste maar misschien als je interesse hebt in vintage dat je t’ toch leuk vind, het is allemaal of nieuw, of 1 x gepast het komt uit mijn moeders walk in closet, hahaha. :stuck_out_tongue:

http://i56.tinypic.com/2qukjo6.jpg

had een zo’n trui , oversized maar die is verkocht voor 3 euro ex aan camille.:slightly_smiling_face:

yeaaah mijn toekomstige trui :heart:
ik vind vintage leuk! tenminste, als gewoon 2ehands ook meetelt… ik heb best veel dingen van girlscene overgekocht, alleen wij hebben niet echt een 2ehandskledingwinkel hier ):

Leuuk! Ik draag 't eigenlijk al best lang… Ik koop vooral in winkeltjes in Amsterdam en kringloopwinkels. En uit de kast van mijn opa en oma :smiling_face_with_three_hearts:

Dat verschilt enorm :stuck_out_tongue: Vintage (/tweedehands, het is niet hetzelfde maar ik neem aan dat je dat bedoelt?) kan superlelijk zijn maar ook mooi… Hetzelfde met de kleding van nu maar dan minder keus en ouders haha

Kleding van 10 jaar oud valt niet onder vintage… Dan heb je 't over kleding van zeker vóór 1970. Daarna noemen ze het ‘retro’. Maar volgens mij valt kleding van 10 jaar oud zelfs niet onder retro.

Ik ook!

kheb laatst een vintage truitje gehaald in een winkeltje in amsterdam en het was maar 12 euro hahah
die dingen ruiken wel muffig. maar je moet ze gwn goed wassen thuis :stuck_out_tongue:
ik vind t echt superleuk

Nog nooit vintage gedragen.
Ik draag liever 'nep’vintage, dus wel een beetje die stijl is soms leuk. Maar ik heb nog nooit iets 2e hands gekocht of gedragen, zou je hier echt mee worden uitgelachen

@bolhoed ja minimaal 10 jaar oud, het is van mn moeder geweest, of mn oma dat weet ze niet precies dus k geef maar ong een ding :stuck_out_tongue:.

@jennd ja ik doe ook aan 'nep’vintage :slightly_smiling_face:
vind ik ook wel leuk