Vintage/tweedehands winkels Utrecht????

Hallo, ik ga volgende week zaterdag naar Utrecht shoppen. Ik houd erg van tweedehands winkeltjes en vintage kleding, dus ik ben eens opzoek gegaan!

Ik ben al op shopgirl geweest en heb de volgende adressen al gevonden;
Jason king, Lucky Brand Jeans, Transit, Sussies en Vintage Fashion.

Maar, ik dacht; wie weten er nu beter dé adressen dan de mensen die er werkelijk geweest zijn en/of wonen?

Weten jullie nog adressen?

Alvast bedankt!

up?:’)

:c

Waar zitten die dan?
Ik ga heel vaak in Utrecht shoppen [woonde er vroeger en nu er dichtbij] maar kan t dus nooit vinden…

Jason king
Na een stukje lopen over de oude gracht kom je Jason King tegen. Hier hebben ze SkunkFunk, eigen gemaakte creaties, urban labels en ook tweedehands kleding.
Oudegracht 201
Tel: 030-2313122

Lucky Brand Jeans
Hip(py) store. Veel jeans,op seventies geïnspireerde tops en tassen en aardige verkopers.
Voorstraat 50

Transit
Nog meer tweedehands! Ook casual kleding.
Twijnstraat 26
Tel. 030-2381990

Giensch
Voorstraat 31
3512 AJ Utrecht

Secondsas
Oude gracht 193 a/d Werf
3511 NG Utrecht

Revenge
Nieuwe conceptstore die doet denken aan Fish & Chips in Antwerpen, maar dan een boel kleiner. Revenge is een menage-a-trois van Lilith, Metro Recordstore en GoodHair. In deze funky ruimte vind je dus een mix kleding, kappers, magazines, schoenen, vintage, accessoires, en DJ stuff.
Vredenburg 34

Sussies
Voorstraat 48-50

(:

Oke ^^
Beschouw dit maar als een upje =]

dankje ;]

ik vroeg me trouwens af aangezien jij in utrecht woont/dichtbij utrecht,
weet jij wat cd winkels te liggen? een jongen vertelde mij dat in een van de zijstraatjes in het centrum een paar winkels zag liggen (toen hij richting de vans shop liep). enig idee waar ergens dat is?

De Plato is echt een geweldige cdwinkel, die is nu verhuisd naar de voorstraat [voorstraat 35 www.platomania.nl]
Verder zit de Vans op de oudegracht en er zijn nog al wat steegjes die daar naartoe lopen…

Ik heb het even gegoogled voor je, dit zijn alle 24 cd-winkels in Utrecht http://www.allebedrijveni…inkels_utrecht/index.html
Volgensmij moet hij alleen wel verversd worden, het oude adres van Plato staat er namelijk nog op.

^Waaaarom up je dit?