Vintage shops Londen

Hoi,

Ik ga 26 oktober 5 dagen naar Londen en nu ben ik op zoek naar vintagewinkels in Londen die niet al te duur zijn.
Ik zoek vintage kleding van jaren 20 tot en met jaren 70.
Als je iets weet zou je dan ook het adres (en als je dat niet weet misschien waar het ongeveer is) erbij willen zetten en ook wat de prijzen er ongeveer zijn?
Alvast bedankt!
xx

die vind je daar overal, tenminste: overal waar ik was stikte het van de alternatieve en vintage kleding.

Hee dan ben ik ook in londen, 31 oktober =D
Maar ben er pas 1 x geweest en er zitten overal wel in zijstraten zo’n soort winkels dus gewoon zoeken zegmaar… Uit me hoofd weet ik geen, sorry :frowning_face:

kijk even onder het kopje fashion, en dan bij hotspots, londen staat er vast tussen hoor. gewoon op girlscene.

Bedankt voor je reactie, maar dat heb ik al gedaan.
Er staan alleen maar winkels bij die niet vintage zijn.
En daar ben ik juist naar opzoek;)

ik koop altijd mn vintage spulletjes en dingetjes op Camden! je moet dan met de Northern Line ( zwarte lijn ) naar station Camden Town gaan, en dan op het begin is het vooral veel alternatief ( het is een soort grote markt/ winkelstraat ) maar als je de menige volgt dan kom je vanzelf bij superleuke vintage dingetjes. je hebt daar trouwens ook heel veel zelfgemaakte kleding door mensen. ik slaag bijna nooit in vintage maar op Camden vind ik altijd wel wat (: succes

Hee bedankt:D
Dat ga ik zeker doen als het kan!

UP!!

Op Portobello Road hebben ze veel vintage winkels.
en de winkel Beyond Retro, weet niet waar die zit maar moet je even op google zoeken.

AnoukRenee,

Bedankt, wij zitten vlakbij Portobello Road met ons appartement dus die kan ik wel bezoeken.
Is het daar duur?
En de Beyond retro heb ik gevonden, die zitten er 2 in London, dus ga de meest dichtbijzijnde vlakbij oxford street bezoeken want die staat al in het programma gepland en is deze ook betaalbaar?
xx

Upje :slightly_smiling_face:

Camden Market!
De kleren zijn niet tweedehands, maar wel alternatief en héél erg vintage. Je vindt er allerlei soorten stijlen, van lolita tot metalstyle.
Je gaat daar zeker vinden wat je zoekt :slightly_smiling_face:

Camden lock market!!
gewoon met de metro en je stapt direct in de winkelstraat

camden lock was afgefikt =o
maar wel weer opgebouwd toch? =D

ja ik was er in mei en juli, toen was het net weer opgebouwd! het is echt superleuk geworden (:
het was trouwens maar een klein deel wat afgefikt was, dus er is ook nog een ‘oud’ deel, dat is nu ook heel erg uitgebreid!

oh trouwens wel even handig om te zeggen, camden market is alleen maar op zondag met kraampjes enzo!

IK GA MAANDAG JEEJ
en donderdag naar camden
en dat moest ik even kwijt.

ohhh im jealoouuus, ik wil er ook weer heen

OT : ik weet niet meer waar de leuke winkeltjes zitten sorry

Camden was al genoemd maar bedankt iedereen!
Ik zoek wel vintage tweedehands (wat al in mijn bericht stond: jaren 20 tot en met jaren 60/70) dus geen nieuw lolita stijl/alternatief/vintage stijl :wink: En ik ben er van maandag tot en met vrijdag, dus niet op zondag helaas.
Maar nog meer winkeltjes?:slightly_smiling_face:

Upje

Upp!!

Niemand meer??